اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

حماسه مردم ابهت پوشالی استکبار را شکست

خبرگزاری فارس: استاندار اردبیل گفت: حماسه مردم ایران در انتخابات مجلس ابهت پوشالی نظام استکبار و یاوه‌گوی غرب را شکست.

حماسه مردم ابهت پوشالی استکبار را شکست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سید حسین صابری صبح امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای بار دیگر پشتوانه عظیم مردمی نظام را به رخ نظام‌های دیکتاتور و مدعی دموکراسی کشاند و سبب شد آنها از حرکت خبیث و توطئه‌افکنانه خود سرخورده و پشیمان شوند.

وی این حضور میلیونی را مصداق روشنی از وفاداری ملت به آرمان امام، شهدا و خط ولایت توصیف کرد و افزود: مردم ایران در یک خیز عظیم دیروز حماسه‌ای را خلق کردند که همچنان رسانه‌های خارجی و برخی فریب‌خوردگان داخلی از تحلیل واقعیت‌های آن عاجز شدند.

صابری بارزترین ویژگی این انتخابات را حضور حماسی در کنار برقراری امنیت، آرامش خاص و حرکت پرشور و نشاط مردم توصیف کرد و گفت: آنچه که به انتخابات ایران اعتبار بخشیده رقابت سالم نامزدهای انتخاباتی است که سبب شده تا برخی دست‌های پلید نتوانند به آرمان‌های نظام دست یابند.

استاندار اردبیل با بیان اینکه انتخابات باشکوه دیروز برگ برنده برای تداوم انقلاب در مواجهه با استکبار جهانی است، خاطرنشان کرد: انتخابات باشکوه مجلس به یقین تمام ترفندهای استکبار را در روزهای آینده نقش بر آب می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود از نامزدهای پیروز انتخاباتی و افراد راه نیافته به مجلس خواست رقابت‌ها را از امروز به رفاقت تبدیل کنند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول