اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه و استاندار خراسان شمالی طی پیامی از مردم تشکر کردند

عصر، عصر فتح سنگرهای استکبار به دست آزادگان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان شمالی با صدر پیامی مشترک از حضور گسترده مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تشکر کردند و اظهار داشتند: عصر، عصر فتح سنگرهای استکبار به دست مستضعفان و آزادگان جهان است.

عصر، عصر فتح سنگرهای استکبار به دست آزادگان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، در پیام آیت‌الله حبیب‌الله و ابوطالب شفقت خطاب به مردم خراسان شمالی آمده است: حضور حماسی شما در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، بار دیگر حقارت، ذلت و زبونی را بر یاوه‌سرایانی که به رجزخوانی در تحریم و تهدید ایران اسلامی مشغولند و به دنبال تشتت، تفرق و ضربه به صفوف متحد و منسجم شما هستند، تحمیل کرد.

این پیام می‌افزاید: درود خدا بر شما که در دفاع از دستاوردهای سال‌ها ایستادگی و استقامت بر آرمان‌های والای شهدا و دفاع از عزت و اقتدار ایران اسلامی جانانه به میدان آمدید و ثابت کردید عصر، عصر بدر، خیبر و عصر فتح سنگرهای استکبار جهانی به دست مستضعفان و آزادگان جهان است.

در ادامه پیام ذکر شده است: شما ثابت کردید که به اسلام و ولایت متعهد هستید و مردم‌سالارترین نظام دنیا را بنا نهاده‌اید و دموکراسی مبتنی بر دین، که اهدافش تعالی انسان و رواج اخلاق و ارزش‌های انسانی است، کامل‌ترین و جامع‌ترین نظام حکومتی در دنیاست.

امام جمعه بجنورد و استاندار خراسان شمالی در ادامه پیام خود ذکر کرده‌اند: بی‌تردید پیروز این میدان، شما رهروان سیره ائمه معصوم(ع) هستید که جایگاه مهم تقنینی و نظارتی مجلس را در حفاظت و حراست از کیان نظام اسلامی، به کمال و تمام درک کردید، بصیر و بیدارید و با فهم درست مصالح و منافع اسلام پایه‌های نظام اسلامی را مستحکم‌تر کردید. این پیروزی بزرگ و تداوم نصرت الهی بر شما مبارک باد!

بر اساس اعلام ستاد انتخابات خراسان شمالی بالای 70 درصد واجدان شرایط در استان در انتخابات شرکت کردند.

انتهای پیام/و۳۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول