اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بافق:

مردم آمدند/ استکبار سیلی سختی را خورد

خبرگزاری فارس: فرماندار بافق گفت: مردم بافق با حضور خود در پای صندوق های رای به دعوت رهبر انقلاب لبیک گفتند و سیلی سختی به استکبار زدند.

مردم آمدند/ استکبار سیلی سختی را خورد

حسین ندافیان امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بافق با بیان اینکه روند اخذ رای همچنان با حضور گسترده مردم ادامه دارد، اظهار داشت: با سرکشی های متناوب که از سطح شهر داشتیم، حضور مردم در این دوره کم نظیر بوده و همچنان صفوف فشرده شرکت کنندگان مقابل شعب اخذ رای مشاهده می شود.

فرماندار بافق افزود: همانگونه که انقلاب اسلامی الگوی خیزش ملتهای به پا خاسته کشورهای جهان شده است، برگزاری انتخابات ایران نیز در جهان الهام بخش خواهد شد و استقلال و آزادی و دموکراسی را نیز به آنها خواهد آموخت.

وی نحوه برگزاری انتخابات و حضور چشمگیر مردم شهرستان بافق در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را بسیار خوب توصیف کرد و افزود: مردم ولایتمدار بافق در تمام صحنه های انقلاب مطیع فرمان امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب بوده و این بار نیز با رهنمودهای خردمندانه رهبر معظم انقلاب در این آزمون بزرگ نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

ندافیان با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 17 هزار برگ رای به صندوقها ریخته شده است، خاطرنشان کرد: با تجربه ای که از برگزاری انتخابات قبلی وجود دارد، تمام تمهیدات برای رفع کمبودهای احتمالی اندیشیده شده است.

فرماندار بافق گفت: با وجود حضور گسترده مردم در انتخابات مجلس نهم، با تدابیر و پیش بینی های انجام شده کمبود تعرفه نخواهیم داشت.

وی برگزاری انتخابات شهری و روستایی بافق را آرام و سالم خواند و عنوان کرد: تا این لحظه هیچ گونه تنش، نا آرامی و مشکلی از هیچ یک از حوزه های اخذ رای گزارش نشده است.

فرماندار بافق یادآور شد: چنانچه روند برگزاری انتخابات کماکان پرشور و با حضور گسترده مردم همراه باشد، زمان انتخابات دو ساعت تمدید خواهد شد و تا ساعت 10 شب ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: برخورد عوامل اجرایی انتخابات با مردم به قدری خوب و عاطفی است که هر رای دهنده ای پس از دادن رای، با چهره ای بشاش و خندان حوزه اخذ رای را ترک می کند.

ندافیان افزود: با اعتقادی که مردم بافق به اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، پیش بینی می شود بیش از 85 درصد واجدان شرایط در انتخابات امروز شرکت کنند.

وی یادآور شد: یکی از صحنه های زیبا و باشکوه انتخابات امروز، حضور پر شور و با نشاط رای اولی ها بود که با اشتیاق فراوان به پای صندوقهای رای آمده بودند تا برای اولین بار انتخابات را تجربه کنند.

ندافیان اضافه کرد: مردم این شهرستان و سایر هموطنان در جای جای میهن اسلامی، شرکت در انتخابات را یک وظیفه الهی می دانند و مایلند از صبح زود با ایستادن در صف انتخابات رای خود را به صندوق بیندازند و هرچه زودتر تکلیف و دِین خویش را به اسلام و انقلاب اسلامی ادا کنند.

فرماندار بافق همچنین با اشاره به تبلیغات شوم دشمن در کمرنگ کردن حضور مردم و مخدوش جلوه دادن انتخابات تصریح کرد: ملت غیور و وطن پرست ایران اسلامی هرگز فریب یاوه گویی های دشمنان را نخورده و این بار نیز ثابت می کند که در خط رهبری حرکت می کند و برای اعتلا و تقویت جایگاه نظام در عرصه داخلی و بین المللی از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

شهرستان بافق دارای 42 هزار نفر جمعیت است که از این تعداد بیش از 21 هزار نفر واجد شرایط رای دادن و 210 نفر نیز رای اولی هستند.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول