اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همکاری دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی صورت می‌گیرد

افزایش تورهای زیارتی کارکنان خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مؤسسه توسعه و گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی گفت: با همکاری دستگاه‌های اجرایی، تورهای زیارتی کارکنان دستگاه‌های اجرایی خراسان‌رضوی افزایش می‌یابد.

افزایش تورهای زیارتی کارکنان خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی سازمان شهرداری‌های خراسان‌رضوی، محسن لشگری اظهار داشت: مؤسسه توسعه گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی در تلاش است تا با انجام یک سری اقدامات، ظرفیت‌های گردشگری شهرهای استان را به فعلیت برساند.

مدیرعامل مؤسسه توسعه و گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی از آمادگی این مؤسسه برای ارائه خدمات مشاوره‌ای و کارگزاری به شهرداری‌های استان خبر داد.

وی ادامه داد: با توجه به ارتباط سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی با تمام شهرداری‌‌های استان، می‌توان از این ظرفیت برای کمک به انسجام، یکپارچگی و هماهنگی در استقبال از زائران و گردشگرانی که از مبادی ورودی استان وارد می‌شوند و راهنمایی و هدایت آنان، استفاده کرد.

لشگری ادامه داد: با دستگاه‌های اجرایی سایر استان‌ها، تعاملاتی در ارتباط با انجام تورهای زیارتی، سیاحتی برای کارکنان آن دستگاه‌ها با قیمت مناسب داشته‌ایم و با توجه به استقبال صورت گرفته، در حال برنامه‌ریزی افزایش حجم خدمات و کاهش قیمت‌ها هستیم.

وی ادامه داد: علاوه بر این تعدادی از این تورها، ویژه مدیران اجرایی و با اهداف آموزشی برنامه‌ریزی شده است.

مدیرعامل مؤسسه توسعه و گردشگری سازمان همیاری شهرداری‌های خراسان‌رضوی با اشاره به اجرای پروژه توسعه زیرساختی گردشگری در طرقبه - شاندیز، سبزوار و باخرز از سوی این مؤسسه، افزود: با انجام اقدامات پژوهشی صورت گرفته از سوی این مؤسسه و ارائه مشاوره به شهرداری‌ها، می‌توانیم شاهد افزایش ارائه خدمات به زائران و مسافران در محدوده شهرهای خراسان‌رضوی باشیم.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول