اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند:

تیرهای سمی دشمنان انقلاب به خطا رفت

خبرگزاری فارس: امام جمعه دماوند گفت: با حضور 65 درصدی مردم ایران اسلامی در پای صندوق‏های رای نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، تیرهای سمی دشمنان انقلاب به خطا رفت.

تیرهای سمی دشمنان انقلاب به خطا رفت

حجت‏الاسلام محمد علاءالدینی امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: 12 اسفند، حماسه بزرگ همیشه ماندگار در تاریخ است.

وی با اشاره به بیانات مقام عظمای ولایت پیرامون دسیسه‏های دشمنان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانات اخیر خود فرمودند که دشمن همه تیرهای خود را خرج کرده و باید ما بایستیم و ارزش‏های خود را به رخ آنها بکشانیم.

علاءالدینی ادامه داد: منظور مقام عظمای ولایت پیرامون تیرهای دشمنان، راهبردهای استکبار جهانی در به زانو درآوردن نظام مقدس اسلام است.

امام جمعه دماوند اضافه کرد: راهبردهای دشمن را مباحثی نظیر تهدید، ترور دانشمندان هسته‏ای، جنگ نرم و تحریم تشکیل می‏دهد.

وی با اشاره به اهداف مورد پیگیری دشمن از به‏کارگیری این راهبردهای ستیزه‏جویانه گفت: هدف دشمن از به کارگیری این راهبردهای خصمانه، تسلیم ملت ایران است.

علاءالدینی از خنثی‏سازی تیرهای سمی دشمن در سالیان اخیر توسط رهبر معظم انقلاب سخن به میان آورد و افزود: رهبری با مدیریت خود گام به گام دسیسه‏ها و توطئه‏های خصمانه دشمنان را خنثی کرده است.

امام جمعه دماوند ادامه داد: ایشان چندی پیش در دانشگاه افسری مشت آهنین و سیلی سخت را پاسخ ایران در قبال حمله احتمالی نظامی بیان داشتند.

وی اضافه کرد: جهان غرب با آن پاسخ قاطع رهبر معظم انقلاب به این نتیجه رسید که جنگ با ایران برای آنها بسیار پرهزینه و مخرب خواهد بود؛ از این رو، از راهبردهای نظامی برای پیشبرد اهداف خود چشم‏پوشی کردند.

علاءالدینی ترور دانشمندان هسته‏ای را دیگر راهبرد دشمن در مقابل امت اسلامی ایران خواند و افزود: دیگر راهبرد مورد پیگیری از سوی استکبار، ترور دانشمندان هسته‏ای ایران بود که به شهادت چهار تن از نخبگان کشور انجامید.

امام جمعه دماوند ادامه داد: این تیر دشمنان نیز به خطا رفت؛ چرا که خون احمدی‏روشن‏ها موجبات تولد دیگر دانشمندان هسته‏ای و پیوست جمع کثیری از دانشجویان سایر رشته‏های دانشگاهی به این فناوری بومی را فراهم ساخت.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر اراده ایران برای راه‏اندازی سامانه‏های هسته‏ای "فردو" تقویت شد تا غنی‏سازی 20 درصدی و تولید میله سوخت با توان داخلی در کشور محقق شود.

علاءالدینی با اشاره به تصویب بودجه‏های کلان اجرای طرح‏های جنگ نرم از سوی مجلس متاثر از لابی صهیونیستی سنای آمریکا در ایران سخن به میان آورد.

امام جمعه دماوند ادامه داد: استکبار غرب به فرمان رژیم اشغالگر قدس و سرکردگی آمریکای جنایتکار طرح و برنامه فتنه سال 88 را با رمز تقلب و هدف جنگ نرم کلید زد.

وی اضافه کرد: آخرین پرونده‏های مرتبط با آن وقایع تلخ پس از انتخابات ریاست جمهوری کشور نشان‏دهنده استقرار فتنه‏گران زیر یوغ شیوخ سعودی بود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول