اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای شهر ساری:

توصیه‌ مردم به منتخبان مجلس همدلی است

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر ساری گفت: وفاق و همدلی دو منتخب مردم ساری و میاندرود در مجلس نهم می‌تواند الگوی خوبی برای طرفداران آنها باشد.

توصیه‌ مردم به منتخبان مجلس همدلی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید مهدی احمدی در جلسه علنی یکشنبه شب شورای شهر ساری، اظهار داشت: مردم ساری و میاندرود همدوش سایر امت اسلامی در اقصی نقاط کشور، یک بار دیگر با حضور پررنگ در پای صندوق‌های رای به آرمان‌های امام راحل و رهبری، لبیک گفتند.

وی ادامه داد:‌ مردم ساری و میاندرود سیلی سختی بر چهره غبارآلود دشمنان داخل و خارج با انگشتان آبی خود که یادگار دستان سرخ شهدای دیروز است، نواختند.

این مسئول با بیان اینکه به تعبیر حضرت امام، ما مامور به تکلیفیم و نتیجه هر چه باشد مهم نیست، تصریح کرد: از همه نامزدهای انتخابات مجلس نهم که احساس تکلیف کرده و خود را با همه مشکلات، عرضه کردند تا حضور مردم در انتخابات گسترده‌تر باشد و نیز از طرفداران این نامزدها قدردانی می‌کنم.

سخنگوی شورای شهر ساری متذکر شد:‌ وفاق و همدلی دو منتخب مردم ساری و میاندرود در مجلس نهم می‌تواند الگوی خوبی برای طرفداران آنها باشد.

احمدی با اشاره به اینکه تلاش و پیگیری‌های مستمر نمایندگان می‌تواند موجب عمران و آبادانی شهر شود، خاطرنشان کرد: شورای شهر ساری هم نیازمند حمایت‌های همه‌جانبه نمایندگان برای جذب اعتبارات ملی و جذب سرمایه‌گذاری در عرصه‌های مختلف به ویژه در حوزه عمران شهری است.

نائب رئیس شورای شهر ساری نیز در این نشست بیان داشت: مردم غیور و ولایتمدار ساری و میاندرود با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، حماسه آفریدند.

میرصالح صالح‌نیا تصریح کرد: ‌پاداش آخر سال شهرداری به نیروهای شرکتی هم تعلق گیرد.

دیگر عضو شورای شهر ساری هم از حضور انقلابی مردم در پای صندوق‌های رای قدردانی کرد.

سیدعلی بهروش اذعان داشت:‌ شورا پیگیر وضعیت زندان باشد، وعده داده بودند در پایان سال زندان ساری را تخلیه کنند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول