اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار تأکید کرد

برخورد با متخلفان تخریب و قطع درختان در شهریار

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان شهریار تأکید کرد: براساس تمهیدات اندیشیده شده با متخلفانی که اقدام به تخریب فضاهای سبز و یا قطع درختان کنند به شدت برخورد می‌شود.

برخورد با متخلفان تخریب و قطع درختان در شهریار

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، عباس جوهری عصر امروز در مراسم روز درختکاری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه عده‌ای از شهروندان بدون توجه به امر چگونگی ایجاد فضاهای سبز و کاشت یک نهال اقدام به تخریب و یا قطع درختان کرده و آسیب‌های بسیاری را به سرانه‌های سبز ایجاد شده در این شهرستان می‌رسانند.

وی تأکید کرد: باید فرهنگ چگونکی استفاده از این گونه فضاها در بین مردم بیش از گذشته ترویج داده شود تا کمتر شاهد تخریب این گونه فضاها باشیم.

فرماندار شهریار گفت: یکی از اولویت‌های مهم فرمانداری حفظ و حراست و همچنین توسعه فضای سبز این شهرستان است که به جدیت مباحث توسعه این گونه فضاها دنبال می‌شود.

جوهری ادامه داد: مدیران و معلمان در مدارس یکی از مهمترین عوامل ترویج فرهنگ استفاده درست و مطلوب از این گونه فضاها هستند چرا که رشد فرهنگی دانش آموزان در این زمینه سبب توسعه فرهنگ استفاده مطلوب از فضاهای سبز در بین خانواده‌ها می‌شود.

وی در ادامه از غرس 30 هزار اصله نهال در شهریار و در هفته منابع طبیعی خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در هفته درختکاری 30 هزار اصل نهال در این  شهرستان کاشته می‌شود.

فرماندار شهریار افزود: این 30 هزار اصله نهال در مناطق مختلف این شهرستان و با مشارکت مردم و دانش آموزان در این هفته غرس خواهد شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول