اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان مرکزی

200 نابینا عضو خانه امید نابینایان جوانان هستند

خبرگزاری فارس: دبیر خانه امید نابینایان جوانان استان مرکزی از ارائه خدمات به 200 نفر از نابینایان زیرپوشش این خانه در استان خبر داد.

200 نابینا عضو خانه امید نابینایان جوانان هستند

محمدرضا رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: در حال حاضر خدمات این نهاد نه تنها به جوانان نابینا، بلکه به اکثر نابینایان استان ارائه می‌شود و بر همین اساس ارتقای این خانه از امید نابینایان جوان به عموم نابینایان در دستور کار قرار گرفته و در حال پیگیری است.

وی تصریح کرد: هم‌اکنون 200 نفر از نابینایان استان زیر پوشش خدمات این نهاد هستند و از خدمات مورد نیاز بهره‌مند می‌شوند.

دبیر خانه امید نابینایان جوانان استان مرکزی از برنامه‌ریزی به منظور تامین سبد کالا به نابینایان نیازمند خبر داد و بیان داشت: با توجه به در پیش بودن ایام نوروز 200 سبد کالا به ارزش 30 میلیون ریال بین افراد زیرپوشش این نهاد که از نظر مالی با مشکل مواجه هستند، توزیع خواهد شد.

رضایی اعزام 50 نفر از نابینایان به مشهد مقدس در اردیبهشت ماه سال آینده و تحویل 42 واحد از پروژه‌های طرح مسکن مهر را از برنامه‌های آتی این نهاد در سال آینده عنوان کرد.

وی کمبود فضا و مکان را از مشکلات جدی خانه امید جوانان استان مرکزی ذکر کرد و برگزاری اردوهای تفریحی، گردشگری، زیارتی، برگزاری کلاس‌های علمی و آموزشی و ارائه کتاب به اعضا را از اقدامات خانه امید جوانان عنوان کرد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول