اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره‌کل امور جوانان استان اصفهان:

حوزه ازدواج جوانان مسئول خاصی در کشور ندارد

خبرگزاری فارس: مدیر اداره‌کل امور جوانان استان اصفهان گفت: در مورد جوانان باید فکر و کارشناسی دقیق صورت گیرد، سپس تصمیمات به حوزه اجرایی وارد شود.

حوزه ازدواج جوانان مسئول خاصی در کشور ندارد

مهدی امینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با حوزه جوانان اظهار داشت: حوزه جوانان بسیار وسیع است و کار در این حوزه نیاز به فکر، برنامه‌ریزی و کارشناسی دقیق دارد و پس از انجام کار کارشناسی، اقدامات به حوزه اجرایی وارد شود.

وی در ادامه افزود: مسئولان به حوزه جوانان بی‌اعتنایی کامل دارند و در سفرهای خود به استان‌های مختلف هیچ پرسشی در ارتباط با اینکه مسئول حوزه جوانان چه کسی است ندارند و نسبت به جوانان بی‌توجهی می‌کنند.

مدیر اداره‌کل امور جوانان استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه وزیر محترم به دلیل قابلیت‌هایشان و اینکه انسان متعهدی هستند برای این پست انتخاب شدند به آنها پیشنهاد می‌کنم که حوزه جوانان باید به صورت ویژه‌ایی دیده شود و حالت شعاری به خود نگیرد و حوزه ازدواج جوانان هیچ مسئولی در کشور ندارد.

وی ادامه داد: امر ازدواج جوانان با کار ستادی حل نمی‌شود و نیاز به برنامه‌ریزی و بودجه برای اجرا دارد.

امینی در ارتباط با اوقات فراغت جوانان بیان داشت: در مشهد برنامه ویژه‌ای برای اوقات فراغت جوانان در نظر گرفته شده و در این مورد کار کارشناسی جدی و دقیقی صورت گرفته که جا دارد مسئولان این برنامه را در اختیار گرفته و آن را به مرحله اجرا در آورند.

وی در پایان اظهار داشت: در حوزه تشکل‌ها، بازوها و فرصت‌های خوبی در سازمان ملی جوانان وجود دارد که چنین فرصت‌هایی در دستگاه‌های دیگر وجود ندارد، نیروهای خاکستری بکری به سازمان ملی جوانان مراجعه می‌کنند که عدم توجه به آنها سبب از دست رفتن نیروها و فرصت‌ها می‌شود.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول