اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر برنامه جامع خانواده پایدار خراسان‌رضوی خبر داد

آغاز آموزش پیش از ازدواج به طلاب خراسان‌رضوی

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی برنامه جامع خانواده پایدار خراسان‌رضوی از آغاز اجرای طرح اطلاع‌رسانی و آموزش پیش از ازدواج طلاب مجرد مدارس علمیه خراسان‌رضوی خبر داد.

آغاز آموزش پیش از ازدواج به طلاب خراسان‌رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی برنامه جامع خانواده پایدار خراسان‌رضوی، اسماعیل سقاب اصفهانی اظهار داشت: این طرح در قالب برنامه‌های اطلاع‌رسانی، حساس‌سازی و آموزش عمومی برنامه جامع خانواده پایدار اجرایی شد، چرا که ازدواج به هنگام، آگاهانه و آسان این قشر با توجه به نقش مرجع آنان در جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

مدیر اجرایی برنامه جامع خانواده پایدار خراسان‌رضوی افزود: هدف کلی از اجرای این طرح آشنایی، آموزش و ارتقای توانمندی‌های طلاب مجرد مدارس علمیه خراسان برای ازدواج آگاهانه، به هنگام، آسان و پیشگیری از ازدواج‌های شتاب‌زده و ناپایدار است.

سقاب اصفهانی گفت: این آموزش‌ها برای 133 گروه آموزشی طلاب پسر مجرد و 102 گروه آموزشی از دختران طلبه مجرد در قالب 6 جلسه کلاس آموزشی برگزار شد که علاوه بر این برای 235 گروه آموزشی والدین طلاب مجرد در قالب یک جلسه کلاس آموزشی ارائه می‌شود.

مدیر اجرایی برنامه جامع خانواده پایدار خراسان‌رضوی اظهار داشت: مدیریت حوزه علمیه خراسان مسئولیت اجرای این طرح را برعهده دارد که استانداری نیز در اجرای این طرح همکاری می‌کند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول