اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال ایلام:

میزان واقعه ازدواج در ایلام افزایش یافت

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان ایلام گفت: میزان واقعه ازدواج در ایلام افزایش یافت.

میزان واقعه ازدواج در ایلام افزایش یافت

علیرضا قبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون 6 هزار و 799 فقره ازدواج در دفاتر ثبت استان ایلام درج شده است.

وی با بیان اینکه در مدت مشابه سال قبل 6 هزار و 139 مورد ازدواج در استان ایلام ثبت شده، اضافه کرد: مقایسه اجمالی این واقعه بیانگر افزایش 10 درصدی میزان واقعه ازدواج در استان ایلام است.

قبادی تصریح کرد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون 485 واقعه طلاق در این استان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن افزایش داشته است.

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام با اشاره به اینکه این واقعه نیز 22 درصد در مقایسه با مدت مشابه سال قبل افزایش نشان می‌دهد، تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون 9 هزار و 309 نفر در استان ایلام متولد شدند که در مقابل این تعداد تولد، 2 هزار و  402 نفر فوت کرده‌اند.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تا آخر بهمن ماه تعداد متولد شدگان استان ایلام در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن حدود 2 درصد افزایش یافته است.

مدیرکل ثبت احوال استان ایلام اذعان داشت: همچنین امسال تعداد فوت شدگان در استان ایلام در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن 7 درصد افزایش یافته است.

در حال حاضر استان ایلام دارای 535 هزار نفر جمعیت است.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول