اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه خبر داد:

برگزاری 290 مراسم ازدواج آسان در ارومیه

خبرگزاری فارس: مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه گفت: 290 مراسم ازدواج برای زوج‌های جوان از ابتدای سال جاری تاکنون برگزار شده است.

برگزاری 290 مراسم ازدواج آسان در ارومیه

فراز غفارزاده امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: 219 مورد از این مراسم‌ها قبل از ماه محرم و صفر همچنین 71 مورد از مراسم‌ها بعد از ماه محرم و صفر برای زوج‌های جوان برگزار شد که اکثریت قریب به اتفاق آنها از شیوه برگزاری این مراسم‌ها رضایت کافی داشتند.

وی با بیان اینکه کانون در جهت تسهیل امر ازدواج جوانان شکل گرفته است گفت: این کانون فرصت مغتنمی برای دختران و پسران جوان فراهم آورده است تا با کمترین هزینه و با خاطره‌ای شیرین برای تشکیل خانواده مبادرت کنند که باید از این امکانات به نحو مطلوب استفاده کنند.

این مسئول به راه‌اندازی شعبه کانون در شهرستان ماکو اشاره کرد و گفت: با فرماندار و امور بانوان فرمانداری ماکو در روزهای اخیر جلسه‌ای برگزار کرده‌ایم در طول آن برای تاسیس کانون در ماکو و ارائه خدمات به جوانان آن شهرستان توافق شد لذا فروردین ماه سال آینده کانون ازدواج آسان در ماکو فعالیت خود آغاز خواهد کرد.

غفارزاده همکاری رسانه‌ها برای معرفی این کانون خواستار شد و خاطرنشان کرد: این کانون در فضای معنوی برای تسهیل امر ازدواج جوانان راه اندازی شده است لذا انتظار می‌رود رسانه‌ها با اطلاع‌رسانی اهداف و خدمات این کانون برای مقابله با تهاجم فرهنگی، احیای سنت نبوی ازدواج و برآورده شدن آرزوهای جوانان وارد عرصه شوند.

وی با بیان اینکه خیران در پشت صحنه کانون قرار گرفته‌اند، ادامه داد: در این محل تسهیلات بلاعوض برای امر ازدواج جوانان با همت خیران پرداخت می‌شود خدمات برای همه طبقات جامعه ارائه می‌شود پس همه جوانان می توانند به این محل برای مطلع شدن و زیرپوشش قرار گرفتن مراجعه کنند.

این مسئول تصریح کرد: مسئولان کانون فقط با زوج‌ها برای برگزاری مراسم ارتباط برقرار می‌کنند، لذا سعی ما بر این است برای حفظ شخصیت طرفین مراسمی آبرومندانه بدون اطلاع دیگران برگزار شود پس زوج‌های جوان با آرامش خاطر و به راحتی می‌توانند برای استفاده از خدمات به کانون مراجعه کنند.

وی عنوان کرد: زوجین همه خدمات با سلیقه خود انتخاب می‌کنند خدماتی مانند لباس عروس با مدل‌های روز، پیرایش عروس، ماشین عروس، تزئین ماشین، کارت دعوت، فیلم‌برداری توسط آقا و خانم، سفره عقد زوجین طبق سلیقه خود انتخاب می‌کنند پس با وجودی که مبلغ اندکی از زوج‌ها دریافت می‌شود ولی همه ملزومات برای یک روز شیرین فراهم می‌کنیم.

مدیر کانون ازدواج آسان ارومیه تصریح کرد: برای زوج‌های جوان طرح مسکن هم تدارک دیده‌ایم که در سه متراژ متفاوت در محل مناسبی از شهر ارومیه احداث خواهد شد تا زوج‌های جوان به طور اقساط هزینه ساخت واحدهای مسکونی پرداخت کنند و در ابتدای زندگی دغدغه مسکن نداشته باشند.

انتهای پیام/ر10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول