اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اداره کل امور جوانان استان اصفهان:

سازمان ملی جوانان در زمینه ازدواج جوانان فعالیت‌ می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر اداره کل امور جوانان استان اصفهان گفت: سازمان ملی جوانان در زمینه ازدواج جوانان فعالیت‌های خوبی داشته، اما شهرداری همکاری خوبی با سازمان ملی جوانان ندارد.

سازمان ملی جوانان در زمینه ازدواج جوانان فعالیت‌ می‌کند

مهدی امینی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با فرهنگ سازی در زمینه ازدواج جوانان اظهار داشت: سازمان ملی جوانان استان اقدامات خوبی در زمینه فرهنگ‌سازی ازدواج جوانان انجام داده است، از جمله این اقدامات برگزاری جشن بزرگ زوج‌های آسمانی در سال 89-90 با هدف تقدیر از زوج‌های جوان با مهریه 14 سکه و کمتر است.

وی در ادامه افزود: اعزام زوج‌های جوان با مهریه 14 سکه و کمتر به مشهد مقدس، راه‌اندازی و حمایت از کانون‌های پیوند مهر در 15 شهرستان که در زمینه برگزاری مراسم، جهیزیه، وام و مشاوره فعالیت می‌کنند از دیگر اقدامات فرهنگی سازمان ملی جوانان در زمینه ازدواج است.

مدیر اداره کل امور جوانان استان اصفهان در مورد سایر اقدامات فرهنگی سازمان ملی جوانان در حوزه ازدواج تصریح کرد: حمایت از مراکز و مجموعه‌های فرهنگی فعال و موثر در حوزه ازدواج جوانان با برگزاری کارگاه‌های آموزشی و مشاوره‌ای برای دختران جوان، زوجین و والدین که در بیش از 40 نقطه از شهر انجام شده است.

وی از تاسیس سه مرکز مشاوره با رویکرد دینی در سال 90 خبر داد و گفت: برای نخستین بار در استان سه مرکز مشاوره خانواده با رویکرد دینی در سال 1390 افتتاح شد و این مراکز در حوزه‌های مختلفی مانند ازدواج، مشاوره قبل از ازدواج، استعداد یابی جوانان فعالیت می‌کنند.

امینی در مورد مکان این مراکز اظهار داشت: مرکز مشاوره راه بهشت که 27 بهمن ماه سال جاری در چهارراه رودکی محل امام‌زاده محسن افتتاح شد. مرکز مشاوره انشا واقع در خیابان شریعتی مجموعه فرهنگی امام حسن (ع) و مرکز مشاوره نسیم صبا، در میدان امام علی (ع) خیابان هاتف مقبره علامه مجلسی آماده خدمت رسانی به جوانان عزیز است.

وی در ارتباط با فعالیت‌های دیگر سازمان ملی جوانان بیان داشت: برگزاری مسابقه بزرگ کتاب‌خوانی قند و عسل با موضوع دانستنی‌های ازدواج که با حضور 30 هزار دانش‌آموز دختر مقطعه متوسطه انجام شد و یک هزار نفر از برگزیدگان این مسابقه برای گذراندن کارگاه آموزشی با موضوع ازدواج و سیره شهدا انتخاب شدند.

مدیر اداره کل امور جوانان استان اصفهان ادامه داد: 370 نفر از این افراد انتخاب و به یادبود 370 شهید عملیات محرم به مشهد مقدس اعزام شدند. انجام تبلیغات وسیع شهری (میادین شهر) با محوریت موضوع ازدواج جوانان که در هفته ازدواج و خانواده انجام شد از دیگر اقدامات سازمان ملی جوانان استان در زمینه فرهنگ‌سازی ازدواج جوانان است.

امینی در مورد عدم اطلاع رسانی به موقع و کامل اظهار داشت: شهرداری همکاری خوب و مناسبی در زمینه تبلیغات شهری با سازمان ملی جوانان ندارد و برای دادن مجوز تبلیغات شهری سخت‌گیری می‌کند.

وی در پایان بیان داشت: در زمان برگزاری جشنواره فیلم کودک، شهرداری هرگونه اقدامی برای تبلیغ در سطح شهر انجام می‌داد در صورتی که برای گرفتن مجوز تبلیغ شهری در حوزه ازدواج همکاری مناسبی با سازمان ملی جوانان ندارد.

انتهای پیام/خ۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول