اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

ازدواج در همدان رشد 3.7 درصدی داشت

خبرگزاری فارس: مدیرکل ثبت احوال استان همدان گفت: در سال جاری 22 هزار و 646 واقعه ازدواج در همدان به ثبت رسیده که 3.7 درصد افزایش دارد.

ازدواج در همدان رشد 3.7 درصدی داشت

عبدالله مقصودی‌فر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: در 11 ماه سال جاری در استان همدان تعداد 28 هزار و 332 واقعه ولادت به ثبت رسیده است.

وی گفت: از این تعداد 28 هزار و 91 واقعه در فاصله ثبت تا یک سال بوده و 27 هزار و 747 واقعه در فاصله 15 روز به ثبت رسیده است.

مدیرکل اداره ثبت احوال استان همدان ادامه داد: 98.8 درصد از واقعه ولادت به ثبت رسیده در مهلت 15 روز است که نسبت به مدت مشابه سال قبل دو درصد افزایش در مهلت قانونی را شامل می‌شود. نرخ ثبت ولادت در استان همدان در این مدت برابر 17.2 در هزار بوده است.

مقصودی‌فر تأکید کرد: در این مدت در سطح استان 12 هزار و 922 واقعه فوت به ثبت رسیده است که از این تعداد 9 هزار و 477 واقعه در فاصله ثبت تا یک سال بوده و 9 هزار و 260 واقعه در فاصله 10 روز به ثبت رسیده است.97.7 درصد فوت‌های ثبت شده در مهلت قانونی بوده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش 4.7 درصدی برخوردار بوده است.

مدیرکل اداره ثبت احوال استان همدان افزود: در 11 ماه سال جاری تعداد 22 هزار و 646 واقعه ازدواج به ثبت رسیده که نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش 3.7 درصدی برخوردار بوده است. در همین مدت نیز تعداد 3 هزار و 144 واقعه طلاق در سطح استان به ثبت رسیده است.

مقصود‌ی‌فر در پایان سخنانش افزود: فراوانی‌ نام‌ها در 11 ماه سال جاری در گروه دختران بیشترین فراوانی نام مربوط به "فاطمه" با یک هزار و 338 مورد و در گروه پسران نیز "امیرعلی" با 930 مورد بوده است.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول