اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌از معاونت ریاست جمهوری؛

خراسان رضوی در برنامه تحول اداری در کشور رتبه عالی گرفت

خبرگزاری فارس: استان خراسان رضوی در اجرای برنامه تحول اداری در کشور رتبه عالی گرفت.

خراسان رضوی در برنامه تحول اداری در کشور رتبه عالی گرفت
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور طی نامه‌ای خطاب به معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی از تلاش‌های مدیران، صاحب‌نظران و کارشناسان استان برای اجرای برنامه تحول اداری در خراسان رضوی تقدیر کرد.
لطف‌الله فروزنده دهکردی در این نامه آورده است: برنامه تحول در نظام اداری که نشئت گرفته از متن سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری سند چشم انداز قانون برنامه پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و در چارچوب سیاست‌های کلی دولت خدمتگزار است، بر آن است تا با توانمندسازی دستگاه‌های اجرایی کشور و تربیت مدیران و کارشناسان کارآمد و تحول آفرین طرحی نو دراندازد و در توسعه یکپارچه کشور نقش موثری ایفا کند.
در ادامه این متن آمده است: بدیهی است عملیاتی کردن برنامه‌ها نیاز به اراده، مشارکت و همکاری مدیران و کارکنان تمام دستگاه‌های اجرایی کشور دارد تا بتوان با اتکا به حمایت، هدایت و آموزش فراگیر، اقدامات پیش‌بینی شده را از قوه به فعل در آورده و شاهد تغییر رفتار، عملکرد و بهره‌برداری بالای دستگاه‌های اجرایی کشور باشیم.
بر خود فرض می‌دانم ضمن سپاس از مقام عظمای ولایت به لحاظ هدایت‌ها، راهبری‌ها و ابلاغ سیاست‌های کلی نظام اداری از تمام مدیران، کارشناسان و صاحب‌نظران و جنابعالی و همکاران محترم که در تعامل موثر با این معاونت در راستای تحقق مراتب مذکور، همکاری و همراهی نموده‌اید و ارزیابی‌ها نیز بیانگر تلاش « عالی» شماست تقدیر و تشکر نمایم.
معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور اظهار امیدواری کرده است: در سال جاری که سال «جهاد اقتصادی» است،‌ همانند عرصه‌های دفاع مقدس با هم‌اندیشی، همدلی، هماهنگی لازم بتوانیم ایده‌های تحول را که تبدیل به برنامه شده است عملیاتی شود.
در نامه معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور از تلاش‌های رضا عبدالملکی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی در این راستا تقدیر و تشکر شده است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول