اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دماوند خبر داد

آغاز به کار 3 نمایشگاه بهاره در دماوند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان دماوند از آغاز به کار سه نمایشگاه بهاره در شهرستان دماوند با 10 تا 15 درصد تخفیف خبر داد.

آغاز به کار 3 نمایشگاه بهاره در دماوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی فرمانداری دماوند، علی‏رضا قاسمی‏فرزاد‏ اظهار کرد: نمایشگاه‏های بهاره نقش مهمی در کنترل قیمت‏ها دارند.

وی افزود: نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالاهای بهاره در سه نقطه شهرستان دماوند چون دماوند، رودهن و آبسرد آغاز به کار کرده است و آمادگی دارد که کالاهای ضروری و مورد نیاز مردم را تامین کند.

فرماندار شهرستان دماوند خاطر نشان کرد: در این نمایشگاه‏ها، عرضه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم به ویژه پوشاک، کیف، کفش، خشکبار، میوه، مواد پروتئینی و غذایی با قیمت مناسب و تخفیف 10 تا 15 درصد کمتر از قیمت بازار ارائه می‏شود.

قاسمی‏فرزاد با بیان اینکه این نمایشگاه‏ها زیر نظر اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان برپا می‏شود افزود: بازرسان این سازمان و مجمع اتحادیه‏های صنفی بر قیمت‏گذاری و فروش انواع کالاهای موجود در نمایشگاه نظارت خواهند داشت.

انتهای پیام/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول