اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی باشگاه سایپای البرز:

نمایشگاه بهاره پیش از دیدار سایپا و تراکتورسازی به پایان می‌رسد

خبرگزاری فارس: سخنگوی باشگاه سایپا گفت: تجهیزات نمایشگاه بهاره دائر شده در پارکینگ مجموعه ورزشی انقلاب اسلامی پیش از برگزاری بازی سایپا مقابل تراکتورسازی جمع‌آوری می‌شود و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

نمایشگاه بهاره پیش از دیدار سایپا و تراکتورسازی به پایان می‌رسد

سعید تقی زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج گفت: نمایشگاه بهاره از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز و با همکاری شورای اصناف در نقاط مختلف استان ایجاد شده و با توجه به محدودیت فضا برای برپایی نمایشگاه در منطقه باغستان از فضای پارکینگ استادیوم بهره‌برداری شده است که شاید اقدامی حرفه‌ای نباشد اما با توجه به محدودیت‌های موجود نمی‌توان به آن خرده گرفت و باید آن را در راستای ارائه خدمات به مردم ارزیابی کرد.

وی با بیان این که این نمایشگاه تا پیش از بازی حساس تیم‌های سایپا و تراکتورسازی جمع‌آوری می‌شود، گفت: در این ارتباط پیگیری‌های لازم صورت گرفته و نگرانی از این بابت وجود ندارد.

تقی زاده به برگزاری بازی‌های مرحله پلی اف والیبال و دیدار خانگی سایپا و فجرسپاسی هم اشاره کرد و گفت: این رقابت‌ها نیز همزمان با برپایی نمایشگاه انجام می‌شود اما با توجه به محدودیت حضور تماشاگر نگرانی از بابت ورود خودروها به پارکینگ ورزشگاه نداریم و هماهنگی لازم برای هدایت خودروها به فضاهای خالی انجام شده است.

سخنگوی باشگاه سایپای البرز تصریح کرد: امیدوارم برای سال آینده شرایط به گونه‌ای رقم بخورد که شاهد تکرار این مسئله نباشیم و حضور مردم در ورزشگاه با سهولت بیشتر و تسهیلات بهتری همراه گردد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول