اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

15 اسفندماه جاری

نمایشگاه فروش بهاره در فردوس گشایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس از برگزاری نمایشگاه فروش بهاره در این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه فروش بهاره در فردوس گشایش می‌یابد

محمدجعفر نعیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: هم‌زمان با فرارسیدن سال نو نمایشگاه فروش بهاره از 15 اسفندماه به مدت 10 روز در شهرستان فردوس برپا می‌شود.

وی گفت: در این نمایشگاه با تعداد 70 غرفه کالا و خدماتی نظیر موادغذایی، پوشاک، کیف و کفش، اقلام تنظیم بازار شامل گوشت قرمز و مرغ منجمد به مردم ارائه می‌شود.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس افزود: به منظور ارائه کالا و خدمات با کیفیت و متنوع از حضور عمده‌ فروشان شهرهای هم‌جوار و هم‌چنین تعدادی از اصناف شهرستان در این نمایشگاه استفاده شده است.

نعیمی تصریح کرد: با هدف افزایش سطح خرید مردم، کالا و خدمات ارائه شده در نمایشگاه 10 تا 15 درصد زیر قیمت عرف بازار عرضه می‌شود.

وی یادآور شد: تاکنون در طرح تنظیم بازار بیش از 10 تن مرغ منجمد در سطح شهرستان فردوس توزیع شده و این روند به صورت مستمر ادامه دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس هم‌چنین از توزیع بیش از 5 تن گوشت قرمز طی چند روز آینده در این شهرستان خبر داد و گفت: در رابطه با توزیع گوشت قرمز و مرغ منجمد هیچ محدودیت و کمبودی وجود ندارد و این اقلام به اندازه نیاز مردم توزیع می‌شود.

نعیمی افزود: میوه تعاونی ویژه شب عید نیز توسط مباشر اداره خریداری و در حال حمل به شهرستان است که در ایام نوروز بیش از 200 تن سیب و پرتقال در شهرستان‌های فردوس، بشرویه و سرایان توزیع می‌شود.

وی با اشاره به آغاز طرح نظارتی ویژه نوروز از ابتدای اسفندماه در این شهرستان تصریح کرد: تعداد دو اکیپ دو نفره در دو نوبت صبح و عصر از واحدهای تولیدی، خدماتی، خشکبار، رستوران‌ها و تعمیرگاه‌های سطح شهرستان بازدید می‌کنند و در ایام نوروز نیز به صورت کشیک این بازدید ادامه دارد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس یادآور شد: تلفن گویای 124 نیز به صورت شبانه‌روزی آماده دریافت شکایات و پیشنهادات مردمی است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول