اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسا‌ن‌جنوبی خبر داد

آغاز به کار نمایشگاه‌های فروش بهاره در خراسان‌جنوبی

خبرگزاری فارس: معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسا‌ن‌جنوبی از راه‌اندازی نمایشگاه بهاره در مرکز استان خبر داد و گفت: مردم می‌توانند کالاهای مورد نیاز خود را با کیفیت مناسب و با تخفیف 10 تا 15 درصد خریداری کنند.

آغاز به کار نمایشگاه‌های فروش بهاره در خراسان‌جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان‌جنوبی، علیرضا کفاشی اظهار داشت: تعداد غرفه‌های نمایشگاه‌های بهاره در بیرجند 141 غرفه، قاینات 100 غرفه، نهبندان 40 غرفه، فردوس 70 غرفه، سربیشه 40 غرفه و سرایان 40 غرفه خواهد بود.

وی تصریح کرد: در بیرجند نمایشگاه بهاره در 12 گروه کالایی که عبارت هستند از پوشاک، پارچه و کالای خواب، کیف و کفش، شیرینی، آجیل و خشکبار، مواد غذایی، مواد شوینده، محصولات لبنی، میوه و تره‌بار، چینی و بلور، خرازی و پلاستیک، فرش، گل‌فروشی و مواد پروتئینی اقدام به عرضه کالا می‌کند و مردم می‌توانند از بعد از ظهر روز جاری به نمایشگاه مراجعه کنند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسا‌ن‌جنوبی با بیان اینکه بازرسان سازمان و مجمع امور صنفی بر نمایشگاه‌ها نظارت دارند، تصریح کرد: چنانچه واحدهای صنفی قیمت‌های اعلامی را رعایت نکنند با آنها به‌ عنوان متخلف برخورد و تعزیراتی خواهند شد.

وی از مردم خواست شکایات خود را از طریق تلفن 124 که به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی است اطلاع دهند.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسا‌ن‌جنوبی با بیان اینکه اقلام مربوط به این نمایشگاه‌ها از محل ذخیره وزارت صنعت، معدن و تجارت و هم‌چنین بخش خصوصی تأمین شده است، بیان داشت: کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه‌ها با قیمت مصوب و کنترل شده به متقاضیان ارائه خواهد شد.

کفاشی در مورد کیفیت نمایشگاه گفت: سعی شده است کالاهای عرضه شده از بهترین کیفیت برخوردار باشند.

وی اضافه کرد: مردم بهترین صاحب‌نظران هستند و امید است کیفیت اقلام عرضه شده مورد رضایتشان باشد.

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسا‌ن‌جنوبی تأکید کرد: با تدابیر اتخاذ شده و انجام ذخیره‌سازی کافی مشکل و نگرانی در مورد تأمین میوه، گوشت و پروتئین و دیگر اقلام و کالاهای اساسی شب عید در استان وجود ندارد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول