اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 15 اسفند

نمایشگاه فروش بهاره در ساری برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری از برپایی نمایشگاه فروش بهاره از 15 اسفند در ساری خبر داد.

نمایشگاه فروش بهاره در ساری برپا می‌شود

اسماعیل هادی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری افزود: با توجه به افزایش حجم تقاضا برای خرید کالا در پایان سال، به منظور جلوگیری از افزایش قیمت‌ها و تنظیم بازار نمایشگاه بهاره با بیش از 300 غرفه در سطح شهرستان ساری برپا می‌شود.

وی با بیان اینکه سعی می‌شود این نمایشگاه‌ها بیش از 15 درصد زیر قیمت بازار عرضه کالا داشته باشند، ادامه داد: مواد غذایی، پوشاک، کفش، مواد پروتئینی، آجیل و خشکبار، مرغ و برنج در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

به گفته وی، این نمایشگاه با محوریت و مسئولیت مجمع امور صنفی شهرستان و با مشارکت واحدهای تولیدی، تجاری و صنفی استان مازندران از 15 اسفند به مدت 10 روزکاری در کیلومتر هفت جاده ساری به نکا برگزار می‌شود.

هادی‌نژاد اضافه کرد: اجناس ارائه شده در این نمایشگاه از لحاظ کمیت و قیمت کنترل می‌شود، و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت و اصناف نیز در محل برگزاری نمایشگاه وجود دارند و به تخلفات احتمالی رسیدگی می‌کنند.

سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساری اظهار داشت: ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، تنظیم بازار و تثبیت قیمت‌ها از مهم‌ترین وظایف این اداره است و در راستای ارائه خدمات بهینه از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم.

 انتهای‌پیام/‌ش30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول