اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه فرارسیدن عید نوروز و فصل بهار

نمایشگاه فروش بهاره در آزادشهر آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: در آستانه فرارسیدن عید نوروز و فصل بهار نمایشگاه فروش بهاره در آزادشهر آغاز به کار کرد.

نمایشگاه فروش بهاره در آزادشهر آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، در حالی که کمتر از 20 روز به فرا رسیدن سال نو و فصل بهار مانده این نمایشگاه با حضور محسن اصلانی معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و سید فاضل دهنوی فرماندار شهرستان آزادشهر و جمعی از مسئولان شهرستان بعد از ظهر امروز آغاز به کار کرد.

محسن اصلانی معاون بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصلی‎ترین دلیل برگزاری نمایشگاه‎ها را رفاه حال مردم و حمایت از تولیدکنندگان و فروشندگان داخلی برشمرد و گفت: این نخستین نمایشگاه بهاره امسال استان گلستان است و به زودی در شهرهای دیگر هم اقدام به برگزاری نمایشگاه خواهیم کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آزادشهر هم با تمجید از همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و فرمانداری شهرستان آزادشهر گفت: در برگزاری این نمایشگاه که 65 غرفه دارد ادارات بهداشت، تعزیرات حکومتی، بازرگانی، دامپزشکی، اداره برق و نیروی انتظامی هم همکاری داشته‎اند.

سیدرضا حسینی خاطرنشان کرد: تمام محصولاتی که در بازار ارائه می‎شود و شامل مواد خوراکی، پوشاک، بهداشتی، لوازم خانگی و اسباب بازی‎های کودکان است کاملا استاندارد و تحت نظارت مسئولان مربوطه وارد بازار می‎شود.

وی تصریح کرد: اقلام تنظیم بازار از قبیل گوشت مرغ، تخم‎مرغ، روغن نباتی، برنج، قند و شکر و میوه تازه از 10 تا 30 درصد تخفیف ویژه برخوردار است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آزادشهر اضافه کرد: تمامی 65 غرفه موجود در نمایشگاه بیمه آتش‎سوزی، مسئولیت و شخص ثالث هستند و از این بابت هیچ‎گونه نگرانی برای فروشندگان و مراجعه‎کنندگان وجود ندارد.

حسینی در پایان اذعان داشت: این نمایشگاه از 10 تا 20 اسفند به مدت 10 روز واقع در خروجی آزادشهر به سمت گنبدکاووس، فلکه‎الله، کارخانه پنبه آریا آماده عرضه محصولات به شهروندان آزادشهری و حومه است.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول