اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی:

23 هزار بیمار در خراسان شمالی ویزیت رایگان شدند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی از ویزیت رایگان 23 هزار بیمار در این استان توسط اکیپ‌های بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی خبر داد.

23 هزار بیمار در خراسان شمالی ویزیت رایگان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد مهدی عاطفی عصر امروز در نشست با اعضای بسیج جامعه پزشکی استان اظهار داشت: این برنامه در اجرای طرح اردوهای هجرت انجام که دانشگاه علوم پزشکی و سپاه استان یک میلیارد ریال برای آن اعتبار صرف کرد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی خراسان شمالی  تصریح کرد :حدود 4 میلیارد ریال خدمات نیز به صورت رایگان به مردم انجام شده است.

وی افزود: پس از استقرار پزشکان در مناطق روستایی شهرستان‌های تابعه استان خدمات لازم به جامعه هدف به صورت رایگان انجام می‌شود.

به گفته عاطفی در این برنامه مردم منطقه یاد شده از خدمات مشاوره‌ای، آموزشی و بهداشتی تیم‌های پزشکی بهره‌مند می‌شوند.

وی دسترسی و بهره‌مندی مردم مناطق محروم از خدمات بهداشتی و درمانی از مهم‌ترین اهداف این سازمان از برنامه ویزیت رایگان است‌.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی هم در این مراسم‌ اعزام تیم‌های بسیج جامعه پزشکی  به مناطق محروم را یکی دیگر از اقدامات  مهم برای ارتقای سلامت در استان برشمرد.

محمد رضا مجدی اظهار داشت: با تلاش این تیم‌ها و دانشگاه علوم پزشکی استان شاخص‌های سلامت در مناطق روستایی خراسان شمالی درحال افزایش است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت:در قالب این برنامه 168 بیمار نیازمند جراحی شناخته که تعداد 96 مورد عمل جراحی در بیمارستان امام علی (ع) بجنورد  انجام شد.

تجلیل از پزشکان مشارکت کننده در برنامه‌های بسیج جامعه پزشکی استان در اعزام تیم‌ها به مناطق محروم از جمله برنامه‌های این گردهمایی بود.

این مراسم در محل تالار شهید لنگری بیمارستان امام رضا (ع) بجنورد برگزار شد.

انتهای پیام /ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول