اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره بهداشت و درمان کمیته امداد استان اصفهان:

4 هزار و 600 خانوار زیر پوشش کمیته امداد بیمه هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بهداشت و درمان کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان گفت: 4 هزار و 600 خانوار زیر پوشش کمیته امداد بیمه هستند.

4 هزار و 600 خانوار زیر پوشش کمیته امداد بیمه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجتبی معتمدی ظهر امروز در نشستی خبری با بیان اینکه بسیاری از مردم در مبحث بیمه به دلیل اینکه سرانه بیمه در ایران نسبت به سایر کشورها کم است با مشکلاتی مواجهند، اظهار داشت: تدبیر کمیته امداد بر این است که از دادن مستمری به مددجویان جلوگیری و تلاش نماید تا همه مددجویان از خدمات بیمه بهره‌مند شوند.

وی با بیان اینکه برای بیمه کردن مددجویان مشکل تأمین اعتبار نداریم، افزود: در حال حاضر 4 هزار و 600 خانوار 17زیر پوشش کمیته امداد از خدمات بیمه استفاده می‌کنند و این نهاد در وضعیت فعلی توانایی بیمه نمودن 17 هزار خانوار را دارد.

رئیس اداره بهداشت و درمان کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان تصریح کرد: در حوزه ارائه خدمات بهداشتی به مددجویان، علاوه بر ارائه آموزش‌های لازم به 12 هزار و 377 نفر از مددجویان،  بهسازی سرویس بهداشتی منازل و فضای کاری مددجویان ، بهداشت سالمندان و بهداشتی مدارس در اولویت قرار گرفته است. 

وی ادامه داد: کل اعتبارات حوزه بهداشت و درمان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اصفهان، 170 میلیون تومان بوده است که از این میزان 62 میلیون تومان آن به منظور حفظ  بهداشت دهان و دندان 620 نفر از  فرزندان مدد جویان هزینه شده است.

معتمدی با اشاره به اینکه 249 مورد سرویس بهداشتی و 149 مورد فضای کاری بهسازی شده است، بیان داشت:54 هزار نفر زیر پوشش بیمه درمانی کمیته امداد و 580 مراکز درمانی در استان اصفهان طرف قرارداد با این مرکز هستند.

وی همچنین با اعلام این مطلب که 402 بیمار خاص و صعب‌العلاج زیر پوشش این نهاد بوده و تحت درمان قرار دارند، ادامه داد: هزینه درمان این قشر در 9 ماه نخست سال جاری 360 میلیون تومان بوده است.

معتمدی اضافه کرد:  تاکنون در راستای انجام بیمه تکمیلی مددجویان، 600 میلیون تومان هزینه شده و350 میلیون تومان نیز کمک هزینه درمان به 402  بیمار صعب‌العلاج پرداخت شده است.

رئیس اداره بهداشت و درمان کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان با اشاره به اینکه برای حمایت غذایی از کودکان زیر شش سال این نهاد  سبد غذایی تهیه شده  و 200 میلیون تومان در این زمینه هزینه شده است اظهار داشت: تعداد یک هزار و 100 نفر از کودکان از سبد غذایی کودکان مددجوی کمیته امداد استان اصفهان بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول