اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

کمیته امداد از یادگاران ارزشمند امام خمینی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه زنجان گفت: کمیته امداد از یادگاران ارزشمند امام خمینی(ره) است.

کمیته امداد از یادگاران ارزشمند امام خمینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در دیدار با مسئولان کمیته امداد استان زنجان اظهار داشت: امام خمینی (ره) به منظور پاسداشت انقلاب اسلامی اقدام به تشکیل نهاد‌های بسیاری کردند، که یکی از ارزشمندترین این نهادها کمیته امداد امام است.

وی با اشاره به اینکه یکی از اهداف ارزشمند کمیته امداد توانمند‌سازی خانواده‌های زیر پوشش این نهاد است، تاکید کرد: باید اصل نیاز سنجی در خدمات کمیته امداد مورد توجه مسئولان این نهاد قرار گیرد.

امام جمعه زنجان تصریح کرد: هر کدام از مددجویان زیر پوشش کمیته امداد نیازهاهی مختلفی دارند و با شناسایی این نیازها می‌توان هر چه بهتر به این افراد خدمات ارایه کرد.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد امام خمینی در 34 سال عمر خود اقدامات بسیاری در راستای فقرزدایی انجام داده است، ادامه داد: کارنامه‌ درخشانی که کمیته امداد دارد، موید این مطلب است.

آیت‌الله‌ خاتمی در ادامه با اشاره به اینکه ریشه‌کن کردن فقر در جامعه امری مشکل است، افزود: با انجام خدمات توانمند سازی می‌توان به کاهش فقر و همچنین کاهش فاصله طبقاتی کمک کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حفظ کرامات انسانی در راستای ارائه خدمات اضافه کرد: در حال حاضر بسیاری از افراد وجود دارند، که روزی مددجوی کمیته امداد بودند ولی با اجرای طرح‌های توانمند‌سازی و تلاش مسئولان امداد خودکفا شده‌اند.

امام جمعه زنجان گفت: در حال حاضر بسیاری از افرادی که مددجوی زیر پوشش کمیته امداد بودند و یا مصرف‌گرا بودند، به یک شخص توانمند تبدیل شده و حتی به مددجویان کمیته امداد کمک‌رسانی نیز می‌کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به حضور باشکوه مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: در دوره قبل انتخابات 51 درصد از واجدان شرایط در انتخابات مشارکت کرده بودند، که در این دوره این میزان به بیش از 60 درصد رسیده است.

آیت‌الله خاتمی اذعان داشت: حضور باشکوه مردم در انتخابات نشان از علاقه‌مندی مردم به استقلال کشور است.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری باشکوه انتخابات پیروزی دیگری بود که به دست مردم ایران رقم خورده و حماسه‌ای دیگر در تاریخ کشور به ثبت رسید.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول