اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

ارائه خدمات کمیته امداد به 25 هزار نفر در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد دشتستان از ارائه خدمات کمیته امداد به 25 هزار نفر در دشتستان خبر داد.

ارائه خدمات کمیته امداد به 25 هزار نفر در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، اکبر عدنانی عصر امروز در دیدار با خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد اظهار داشت: کمیته امداد از تاسیس تاکنون بیشترین خدمات حمایتی را داشته و روز به روز شاهد تقویت این نهاد هستیم.

وی با اشاره به گسترش خدمات کمیته امداد دشتستان افزود: در تمام شهرها و روستاهای دشتستان شاهد اقدامات حمایتی کمیته امداد هستیم و خانواده‌های مستضعف و نیازمند از حمایت‌های مادی و معنوی این نهاد برخوردار می شوند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی دشتستان با تاکید بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار در مددجویان کمیته امداد خاطرنشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار و خودکفا کردن مددجویان از مهم‌ترین برنامه‌های ما در این نهاد است و اطمینان داریم که در این مسیر موفق می‌شویم.

عدنانی از خدمات‌رسانی کمیته امداد دشتستان به 4000 دانش‌آموز بی‌بضاعت خبر داد و تصریح کرد: در شرایط کنونی حدود 4 هزار دانش‌آموز در دشتستان از خدمات حمایتی کمیته امداد امام (ره) برخوردار هستند و هزینه تحصیل و سایر هزینه‌های این عزیزان را تامین می‌کنیم.

وی عنوان کرد: سیاست جدید کمیته امداد اجرای طرح پالایش و توانمندسازی مددجویان تحت حمایت است و در واقع بیشترین هدف ما جذب کمک‌های مردمی از طریق ارتباط با خیرین و نیکوکاران است.

رئیس کمیته امداد دشتستان از ارائه خدمات کمیته امداد به 25 هزار نفر در دشتستان خبر داد و افزود: تعداد 25 هزار نفر در قالب 10 هزار خانوار در دشتستان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

عدنانی با اشاره به حمایت این نهاد از دانشجویان بی‌بضاعت نیز گفت: کمیته امداد دشتستان زمینه ادامه تحصیل 450 دانشجو را فراهم کرده و هزینه این عزیزان را پرداخت می‌کند و از هیچ فعالیتی برای پیشرفت افراد محروم فروگذار نمی‌کنیم.

وی اذعان داشت: باید با فرهنگ‌سازی، مردم را برای همکاری با کمیته امداد آماده کنیم و اطمینان داریم که مردم در سال جاری نیز نهایت همکاری را با این نهاد خواهند داشت.

عدنانی بیان کرد: کمیته امداد در راستای خودکفایی جامعه تحت پوشش تلاش و فعالیت بسیار زیادی داشته و در سال‌های گذشته در اشتغال‌زایی افراد تحت پوشش و کاهش جمعیت محروم اهتمام ویژه‌ای داشته‌ایم.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول