اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تولیت آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه(س) عنوان کرد

بهره‌مندی کمیته امداد امام خمینی از ظرفیت بارگاه کریمه اهل‌بیت(س)

خبرگزاری فارس: تولیت آستانه مقدسه حرم حضرت معصومه(س) گفت: آنچه به شهر قم بها و ارزش بخشیده وجود ملجا شریف حضرت فاطمه معصومه(س) است که کمیته امداد امام خمینی(ره) می‌تواند با برنامه‌ریزی مناسب از این ظرفیت الهی بهره ببرد.

بهره‌مندی کمیته امداد امام خمینی از ظرفیت بارگاه کریمه اهل‌بیت(س)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امروز در دیدار با مسئولان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم ضمن عرض تسلیت به مناسبت وفات حضرت معصومه(س) اظهار کرد: ولی‌ نعمتان ما در جامعه مردمی هستند که با تحمل همه سختی‌ها به نظام اسلامی وفادار و همواره در تمام صحنه‌‌های اجتماعی و سیاسی حضور دارند.

وی افزود: باعث افتخار است که کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم افراد و مردم نیازمند را زیر پوشش و حمایت خود قرار داده است.

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) ادامه داد: امید است کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم بتواند با برنامه‌ریزی مناسب اهتمام ویژه‌ای برای کمک به افراد نیازمند داشته باشد و هفته احسان و نیکوکاری هفته پر خیر و برکتی برای نیازمندان و استان قم باشد.

امام جمعه قم خاطرنشان کرد: افرادی که در کمیته امداد امام خمینی(ره) مشغول خدمت به مردم و نیازمندان هستند از جایگاه بالایی برخوردار بوده و در عمل به وظایف و تکلیف خود نسبت به بندگان و امانت‌های الهی مورد امتحان خداوند قرار دارند.

وی عنوان کرد: در زمان تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) هیچ فردی چنین چشم انداز پر خیر و برکتی را برای این نهاد مردمی پیش‌بینی نمی‌کرد اما امروز به برکت حرکت و جهاد در راه خدا و شکر نعمت‌های الهی، خدمات و امکانات کمیته امداد امام خمینی(ره) تا حد مطلوبی افزایش و گسترش پیدا کرده است.

سعیدی با اشاره به اینکه تامین بخشی از بودجه و کمک‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم توسط زائران و مجاوران کریمه اهل بیت علیها سلام صورت می‌گیرد، تاکید کرد: ایجاد پایگاه‌هایی در ورودی‌های شهر، نصب بنر و همچنین تهیه بسته‌های فرهنگی و توزیع آن در بین زائرین از فعالیت‌های کمیته امداد است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت شهر قم گفت: آنچه به شهر قم بها و ارزش بخشیده و موجب جاذبه بالای این شهر شده، وجود ملجأ شریف حضرت فاطمه معصومه(س) است که کمیته امداد باید با برنامه‌ریزی مناسب از این ظرفیت الهی بهره لازم و کافی را کسب کند.

تولیت آستانه مقدسه قم در پایان یادآور شد: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم می‌تواند با یک برنامه‌ریزی منسجم و ایجاد یک پایگاه با طرح‌ها و عناوین مختلف زمینه‌ساز بهبود همکاری مردم با کمیته امداد شود، چرا که مردم نقش به سزایی در عملکرد این نهاد دارند.

انتهای پیام/و۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول