اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست مقابل رقیبان

3 کاراته‌کای قزوینی از اردوی تیم ملی خط خوردند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت کاراته استان قم گفت: در جریان رقابت‌های انتخابی دومین اردوی تیم ملی کاراته کشورمان سه کاراته‌کای استان قزوین با شکست مقابل حریفان خود از ادامه حضور در این اردو باز ماندند.

3 کاراته‌کای قزوینی از اردوی تیم ملی خط خوردند

محمدرضا داوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: در دومین اردوی تیم ملی کاراته‌ که با حضور 26 کاراته‌کا در تهران برگزار شد، صفرعلی بیگدلی، محمد ذوالقدر و علیرضا رحمانی، کاراته‌کاهای قزوینی حذف شده از اردوی تیم ملی هستند.

وی با اشاره به اینکه علی‌اصغرآسیابری دیگر کاراته‌کای استان قزوین در رده سنی بزرگسالان اردوی تیم ملی به سر می‌برد بیان کرد: مریم کبیری بانوی شایسته استان نیز با درخشش در مسابقات قهرمانی کشور در تبریز نیز هم‌اکنون در اردوی تیم ملی در تهران به سر می‌برد.

داوری اشاره‌ای هم به تیم‌های استان قزوین در لیگ‌های باشگاهی کاراته جوانان و بزرگسالان کشور داشت و عنوان کرد: تیم‌های هیئت کاراته قزوین در این رقابت‌ها، اواخر هفته آینده در آخرین دیدار خود به مصاف رقیبان خود می‌روند.

دبیر هیئت کاراته استان قزوین عملکرد کاراته‌کاهای استان قزوین را در رده‌های سنی موفقیت‌آمیز برشمرد و تصریح کرد: کسب عناوین برتر در رقابت‌های کشوری و دعوت کاراته‌کاهای استان به تیم ملی، حکایت از پیشرفت و موفقیت‌های کاراته قزوین دارد.

وی با بیان اینکه برای اولین بار پس از 10 سال کلاس‌های داوری درجه دو کاراته کشور در قزوین برگزار می‌شود خاطر نشان کرد: این کلاس یک روزه با حضور 60 مربی آقا و خانم نیز دوشنبه پانزدهم بهمن ماه در خانه کاراته مجموعه ورزشی الغدیر قزوین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول