اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با شکست مقابل تیم علمدار کربلا رقم خورد

ناکامی بانوان کاراته‌کای قمی در لیگ دسته اول

خبرگزاری فارس: بانوان کاراته‌کای قمی بدون کسب نتایج مطلوب به کار خود در مسابقات این فصل لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور پایان دادند.

ناکامی بانوان کاراته‌کای قمی در لیگ دسته اول

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، رقابت‌های این فصل لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در حالی برای تیم بانوان هیئت کاراته استان قم به کار خود پایان داد که این تیم در مسابقه هفته پایانی به میدان رفت و در نهایت مقابل رقبا نتیجه را واگذار کرد اما این هفته فینالیست‌های لیگ دسته اول کاراته بانوان نیز مشخص شدند.

در هفته سوم از رقابت‌های لیگ دسته یک کاراته بانوان که در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان تهران برگزار شد، فینالیست‌های گروه‌های اول و دوم در شرایطی مشخص شدند که در هفته سوم دور برگشت در گروه دوم، تیم مناطق نفت‌خیز جنوب موفق شد از سد تیم‌های هیئت کاراته زنجان، هیئت کاراته قزوین و تلوان تجارت گیلان بگذرد و با اقتدار صدرنشین جدول گروه باقی ماند تا به همراه تیم تلوان تجارت گیلان در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفان خود در گروه نخست برود.

اما در گروه نخست این بار تیم علمدار کربلا مغلوب تیم صنایع آلومینیوم رسالت مرکزی شد، ولی در دو بازی دیگرش که با تیم‌های بسیج مالک اشتر و هیئت کاراته قم داشت به پیروزی دست یافت تا همچنان در صدر جدول مسابقات گروه ماندگار شود و به مرحله نیمه نهایی صعود کند در حالی که صنایع آلومینیوم رسالت مرکزی دیگر تیم صعودکننده به نیمه نهایی است.

در جدول رده‌بندی گروه نخست این دوره از رقابت‌های لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور، تیم کاراته بانوان علمدار کربلا با 39 امتیاز تیمی و 330 امتیاز انفرادی در جایگاه نخست ایستاد و جواز صعود به بعد را به دست آورد.

همچنین تیم کاراته بانوان  صنایع آلومینیوم رسالت مرکزی با 39 امتیاز تیمی و 302 امتیاز انفرادی بعد از علمدار کربلا رتبه دوم جدول رده‌بندی گروه نخست را از آن خود کرد و به عنوان دومین تیم صعودکننده راهی مرحله نیمه نهایی شد.

این در شرایطی است که در این گروه تیم کاراته بانوان فولاد مبارکه سپاهان با 30 امتیاز تیمی و 237 امتیاز انفرادی موفق به کسب رتبه سوم شد تا دیگر تیم صعود کننده از مرحله نخست به جمع تیم‌های مرحله دوم لیگ دسته اول باشد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول