اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور

کاراته‌کا‌های اصفهانی با جدیت جلو می‌روند

خبرگزاری فارس: در رقابت‌‌های کاراته قهرمانی کشور که در چهار رده سنی امید، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار می‌شود، تا این لحظه کاراته‌کارهای اصفهانی رتبه‌های خوبی را از آن خود کردند.

کاراته‌کا‌های اصفهانی با جدیت جلو می‌روند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور که در تبریز برگزار می‌شود، 22 نفر از کاراته‌کا‌های اصفهانی روز پنجشنبه بعدازظهر به این مسابقات اعزام شدند و رقابت‌‌های کاراته قهرمانی کشور از امروز شنبه به طور رسمی آغاز شده است.

ترکیب اعضای کاروان کاراته اعزامی استان اصفهان به رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور دارای چهار کاتا تیمی (در چهار رده سنی) و بقیه به صورت رقابت‌های انفرادی است.

در حال حاضر نیز تیم برادران شاهزیدی با ترکیب (علی، محمد علی و حمید زاغیان) با اجرای شش مرحله در رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور به مقام سومی دست پیدا کردند.

تیم برادران مردانی نیز از استان اصفهان با ترکیب (علی مردانی، عرفان مردانی و مسعود باقر پور) با یک باخت در مقابل تیم کاراته استان فارس، نتیجه که به صورت رپ‌شارژ واگذار شد، به دلیل حضور پیدا نکردن تیم کاراته کرمان برای اعتراض به نحوه داوری این سری از مسابقات و نتیجه کسب‌شده گذشته در برابر استان فارس، تیم برادران مردانی موفق به کسب عنوان سوم رقابت‌های کاراته قهرمانی کشور شد.

انتهای پیام/خ۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول