اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در لیگ دسته اول کاراته بانوان کشور

بانوان کاراته‌کای قمی با 3 تیم مدعی رقابت می‌کنند

خبرگزاری فارس: بانوان کاراته‌کای قمی در سه رقابت حساس و سرنوشت‌ساز لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور به مصاف حریفان می‌روند.

بانوان کاراته‌کای قمی با 3 تیم مدعی رقابت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم رقابت‌های لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور در حالی به میزبانی تهران در سالن شهید کبکانیان انجام می‌شود که مصاف دیدنی تیم‌های اول و دوم در گروه نخست لیگ دسته اول از مهم‌ترین اتفاقات این هفته محسوب می‌شود.

این رقابت‌ها از هفته پایانی دور برگشت گروه نخست لیگ دسته اول کاراته بانوان کشور در سالن شهید کبکانیان همزمان با مسابقات سوپر لیگ کاراته کشور انجام می‌شود، رقابت‌هایی که تقابل تیم کاراته بانوان علمدار کربلا تیم صدرنشین این گروه با تیم صنایع آلومینیوم رسالت مرکزی تیم دوم این گروه بسیار حساس و سرنوشت‌ساز خواهد بود.

این در حالی است که در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر کاراته بانوان باشگاه‌های کشور، تیم بانوان کاراته علمدار کربلا با 27 امتیاز تیمی در صدر جدول رده‌بندی این گروه است و تیم کاراته صنایع آلومینیوم رسالت مرکزی با سه امتیاز کمتر به دنبال دستیابی به جایگاه اول است.

دلیل حساسیت رقابت‌های این هفته از لیگ دسته اول کاراته بانوان کشور این است که در پایان رقابت‌های این هفته مشخص می‌شود که کدام تیم‌ها به فینال مسابقات راه می‌یابند تا با دو تیم راه یافته به فینال از گروه دوم دیدار کنند.

بر این اساس برنامه رقابت‌های این هفته از گروه دوم به شکلی است که در مرحله نخست، تیم کاراته بانوان بسیج مالک اشتر به مصاف تیم بانوان علمدار کربلا می‌رود و تیم کاراته بانوان صنایع آلومینیوم رسالت مرکزی با هیئت کاراته البرز دیدار می‌کند.

این در حالی است که تیم بانوان هیئت کاراته استان قم که با ترکیبی از بهترین‌های کاراته قم در لیگ دسته اول کاراته بانوان باشگاه‌های کشور شرکت کرده است به مصاف هیئت کاراته لرستان می‌رود و فولاد مبارکه سپاهان با شهرداری همدان مسابقه می‌دهد.

در مرحله دوم این هفته از رقابت‌ها نیز تیم کاراته بانوان صنایع آلومینیوم رسالت مرکزی به مصاف تیم بانوان علمدار کربلا خواهد رفت و تیم بانوان هیئت کاراته استان قم مقابل تیم بانوان بسیج مالک اشتر دیداری حساس را برگزار می‌کند.

همچنین تیم کاراته بانوان فولاد مبارکه سپاهان به مصاف هیئت کاراته البرز می‌رود و تیم بانوان شهرداری همدان رقیب تیم بانوان هیئت کاراته لرستان خواهد بود، ضمن اینکه در مرحله سوم، تیم هیئت کاراته قم با تیم بانوان علمدار کربلا به رقابت می‌پردازد.

در این مرحله تیم کاراته بانوان فولاد مبارکه سپاهان نیز به مصاف صنایع آلومینیوم رسالت مرکزی می‌رود، بانوان کاراته‌کای شهرداری همدان رو در روی تیم کاراته بانوان بسیج ملک اشتر می‌ایستند و تیم بانوان هیئت کاراته لرستان با البرز دیدار می‌کند.

انتهای پیام/و۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول