اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم اعزامی کاراته فارس به مسابقات کشور:

یکی از بهترین نتایج تاریخ کاراته فارس رقم خورد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم اعزامی کاراته فارس به مسابقات قهرمانی کشور گفت: تلاش بانوان کاراته‌کای فارس از مسابقات قهرمانی کاراته کشور انتخابی تیم ملی سه مدال طلا و یک برنز برای استان فارس در پی داشت.

یکی از بهترین نتایج تاریخ کاراته فارس رقم خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، رضیه اردشیرنژاد صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: تیم بانوان فارس با ترکیبی کامل در تمام رده‌ها در این مسابقات حضور داشت که در یک دوره مسابقه نفس‌گیر و نزدیک، یکی از بهترین نتایج تاریخ کاراته فارس در مسابقات قهرمانی کشور حاصل شد.

وی ادامه داد: در مسابقات نوجوانان و در جدول 54+ و جایی که 128 مدعی حضور در اردوی تیم ملی برای رقابت به تبریز آمده بودند، نجمه اسدزاده تمام رقبای خود را پشت سر گذاشت و مدال خوش رنگ طلا را بر گردن آویخت.

وی در ادامه گفت: زهر طرازپور دومین طلایی اردوی بانوان استان فارس در این مسابقات بود که توانست در جدول شلوغ وزن 48- پس از پشت سر گذاشتن تمام رقبای خود بر بلندترین سکوی این وزن بایستد و مدال طلای این وزن را کسب کند.

اردشیر نژاد سپس از مسابقات فنی شیرین آل سعدی سخن گفت و افزود: این کاراته‌کا در وزن 53- جدول جوانان خوش درخشید و با غلبه بر تمام رقبای خود، فارس را صاحب یک مدال طلای دیگر کرد تا سهم فارس از مدال‌های بخش کمیته سه مدال خوش رنگ طلا باشد.

به گفته این مسئول، تهمینه علی شاهی در کاتای زیر 21 سال تنها مدال‌آور فارس بود که توانست در جدول سنی زیر 21 سال با کسب مدال برنز کاتای انفرادی اردوی فارس را صاحب یک مدال برنز باارزش کند.

وی ادامه داد: در کنار این مدال‌آوران، فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی از لیلا بهرامی و شیما آل سعدی دو نفر از ملی پوشان فارسی نیز برای شرکت در اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت کرد.

به گزارش فارس، لیلا بهرامی و الهام قائم دوست مسئولیت سرمربی‌گری تیم کمیته را به عهده داشتند و رضیه اردشیرنژاد نیز به‌عنوان سرپرست و سرمربی کاتای تیم فارس به این مسابقات اعزام شده بود.

مهرنوش همت و زهرا اردشیر نژاد نیز به‌عنوان داور اعزامی از استان فارس در این دوره از مسابقات حضور یافته بودند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول