اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته پایانی

مازندران فاتح پیکارهای لیگ کاراته بسیج کشور شد

خبرگزاری فارس: تیم کاراته بسیج مازندران به عنوان نخست و مقام قهرمانی پیکارهای لیگ کاراته بسیج کشور دست یافت.

مازندران فاتح پیکارهای لیگ کاراته بسیج کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم در حالی که امسال رقابت‌های لیگ کاراته بسیج کشور با شرکت هشت تیم استارت خورد اما در میانه راه تیم هیئت کاراته بسیج استان همدان از ادامه مسابقات انصراف داد و ناگزیر هفت تیم دیگر پیکارهای لیگ بسیج کشور را پیگیری کردند.

بدین ترتیب در هفته پایانی هفت تیم در مسابقات امسال لیگ کاراته بسیج قهرمانی کشور حضور داشتند که به صورت دوره‌ای با یکدیگر به رقابت پرداختند تا در پایان شش هفته رقابت، تکلیف تیم‌های برتر این دوره از پیکارهای لیگ کاراته بسیج کشور مشخص شود.

پیکارهای ششمین هفته از مسابقات لیگ کاراته بسیج کشور جمعه شب بیست و هشتم بهمن‌ماه با حضور تیم‌های مدعی کسب عنوان قهرمانی در سالن 2 هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و در نهایت مازندران در جایگاه نخست قرار گرفت.

تیم هیئت کاراته بسیج استان قم نیز که در پنج هفته گذشته نتایج بسیار خوبی کسب کرده بود، امید زیادی داشت که در هفته پایانی نیز بتواند با استفاده از فرصت میزبانی از سد حریفان خود عبور کرده و به صدر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر کاراته نزدیک‌تر شده و قهرمان شود اما در جدال با صدرنشین کم آورد و از دستیابی به این مهم ناکام شد.

در هفته پایانی رقابت‌های امسال لیگ کاراته بسیج کشور که از جدال کاراته‌‌کاهای مدعی در تیم‌های مختلف از سطح بسیار بالایی نیز برخوردار بود، کاراته‌کاهای بسیجی قم در دو مسابقه مهم به مصاف تیم‌های هیئت کاراته بسیج زنجان و مازندران رفتند که برتری در یک مسابقه و شکست در دیگر مسابقه حاصل تلاش آنها بود و موجب نایب قهرمانی قم شد.

کاراته‌کاهای بسیجی قم در نخستین مسابقه خود در جدال با کاراته‌کاهای تیم هیئت کاراته بسیج استان زنجان با قاطعیت به برتری 32 بر صفر دست یافتند تا راه برای قهرمانی آنها در این دوره از پیکارهای لیگ کاراته بسیج کشور باز شود.

اما در دومین مسابقه که جدال بسیار سخت و طاقت‌فرسایی بود، کاراته‌کاهای هیئت بسیج قم در حالی که رقابت‌های بخش کاتا را با نتیجه پنج بر صفر از تیم مازندران بردند اما در رقابت‌های بخش کومیته 13 بر 12 نتیجه را واگذار کردند تا در مجموع برنده این مسابقه تیم مازندران باشد.

بدین ترتیب در جدول رده‌بندی رقابت‌های امسال لیگ کاراته بسیج قهرمانی کشور، تیم هیئت کاراته بسیج مازندران با کسب 39 امتیاز در صدر ایستاد و موفق به کسب مقام قهرمانی این دوره از پیکارها شد و تیم هیئت کاراته بسیج استان قم با کسب 36 امتیاز و تیم سپاه روح الله استان مرکزی با 27 امتیاز دوم و سوم شدند.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول