اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کاراته مازندران خبر داد

درخشش کاراته‌کاهای بانوان مازندرانی در انتخابی تیم ملی

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته مازندران از درخشش کاراته کاهای بانوان مازندرانی در مسابقات انتخابی تیم ملی و قهرمانی کشور خبر داد.

درخشش کاراته‌کاهای بانوان مازندرانی در انتخابی تیم ملی

علی سلطانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری گفت: در این مسابقات که حکم انتخابی تیم ملی کاراته بانوان کشور را داشت، 9 ورزشکار موفق به کسب مدال به اردوی تیم ملی نیز دعوت شدند.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات بیش از 300 ورزشکار از 24 استان کشور به میزبانی تبریز در چهار رده سنی نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان با هم رقابت کردند که در نهایت با درخشش کاراته‌کاران مازندرانی همراه بود.

سلطانی گفت: در این مسابقات کاراته‌کاران مازندرانی موفق به دو مدال طلا، چهار مدال نقره و سه مدال برنز شدند.

رئیس هیئت کاراته مازندران درباره مدال‌آوران مازندرانی بیان داشت: رزیتا علی‌پور در وزن منهای 61 کیلوگرم رده سنی بزرگسالان و فائزه محمدی در وزن منهای 47 کیلوگرم نوجوانان به عنوان دو کاراته کای مازندرانی با شکست تمام حریفان موفق به مدال طلا شدند.

سلطانی از کسب چهار مدال توسط کاراته‌کاران مازندرانی خبر داد و افزود: رخساره مددیان در منهای 60 کیلوگرم رده سنی امید، منیره اکبری در به اضافه 54 کیلوگرم، فاطمه زهرا خلیلی در منهای 47 کیلوگرم و زهره برزگر در منهای 54 کیلوگرم رده سنی نوجوانان به چهار مدال نقره رسیدند.

وی همچنین گفت: مریم سلطانی در وزن منهای 60 کیلوگرم در رده سنی امید، نرگس مددیان در به اضافه 68 کیلوگرم رده بزرگسالان و مریم اسدزاده در منهای 60 کیلوگرم رده سنی امید نیز به عنوان ورزشکاران مازندرانی موفق به مدال برنز شدند.

رئیس هیئت کاراته مازندران در پایان خاطرنشان کرد: نفرات برتر این مسابقات هفته آینده در نخستین مرحله اردوی تیم ملی برای آمادگی بیشتر در تهران حضور خواهند یافت.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول