اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری دومین مرحله انتخابی تیم ملی

کاراته کای قمی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کاراته استان قم از دعوت کاراته کای قمی به نخستین اردوی آمادگی تیم ملی کاراته بزرگسالان کشورمان خبر داد.

کاراته کای قمی به اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شد

حسن عابدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان که چندی پیش به میزبانی هیئت کاراته استان زنجان برگزار شد، شاهد درخشش کاراته کاهای شایسته قمی بودیم.

وی ادامه داد: در رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان در زنجان، سه کاراته کای قمی در بین برترین‌های اوزان مختلف قرار گرفتند که از این جمع امیر مهدی زاده، ناصر نجفی و محمدهادی داود آبادی موفق به کسب عنوان شدند.

رئیس هیئت کاراته استان قم اضافه کرد: بعد از برگزاری مرحله نخست مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان که منجر به دعوت برترین‌های اوزان مختلف به اردوی تیم ملی شد، مدعیان ملی پوش شدن، در مرحله دوم انتخابی تیم ملی با یکدیگر رقابت کردند.

وی با بیان اینکه 14 کاراته کای دیگر به نخستین اردوی آمادگی تیم ملی بزرگسالان دعوت شدند، خاطرنشان کرد: با برگزاری دومین مرحله از رقابت‌های انتخابی تیم ملی بزرگسالان کاراته 14 نفر جواز حضور در نخستین مرحله اردوی آمادگی را به دست آوردند که در بین آنها کاراته کایی از قم نیز حضور دارد.

عابدی عنوان داشت: مسابقات انتخابی مرحله دوم تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان کشورمان با حضور 57 کاراته کا در سالن شهید کبکانیان برگزار شد و نفرات اول تا سوم اوزان مختلف موفق شدند جواز حضور در اردوی آماده سازی را به دست آورند.

وی یاد آور شد: کاراته کاهای مدعی عضویت در تیم ملی اعزامی به مسابقات جهانی و آسیایی و همچنین پیکارهای بین المللی، در مرحله دوم انتخابی رقابت‌های خود را در اوزان منهای 55، 67، 75، 84 و به اضافه 84 کیلوگرم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

رئیس هیئت کاراته استان قم بیان داشت: در پایان این مرحله از رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته رده سنی بزرگسالان، ناصر نجفی در وزن منهای 75 کیلوگرم با کسب رتبه نخست بالاتر از سعید حسنی پور از استان گیلان به نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته راه یافت.

وی اضافه کرد: همچنین در وزن منهای 55 کیلوگرم حامد اکبری از زنجان و محمد قاسمی از گیلان، در وزن منهای 60 کیلوگرم محمد غروبی از گیلان و علی گلابی از البرز به مرحله نخست اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته راه پیدا کردند.

عابدی یاد آور شد: در وزن منهای 67 کیلوگرم محمدرضا بخشی لو از مرکزی و سعید احمدی از کرمانشاه این موفقیت را به دست آوردند و در وزن منهای 75 کیلوگرم ناصر نجفی از هیئت کاراته استان قم و سعید حسنی پور از گیلان ملی پوش شدند.

وی ابراز کرد: در وزن منهای 84 کیلوگرم مازیار الهامی از زنجان، منصور حسن بیگی از تهران، رضا پورمحمدی از گیلان و پیمان سلطانیان از کرمانشاه نفرات دعوت شده به تیم ملی هستند، ضمن اینکه در وزن به اضافه 84 کیلوگرم سامان حیدری و دانیال قره ویسی هر دو از کرمانشاه انتخاب شدند.

انتهای پیام/و۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول