اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری محقق شد

ایجاد 3500 شغل توسط کمیته امداد بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از ایجاد 3500 شغل توسط کمیته امداد بوشهر خبر داد.

ایجاد 3500 شغل توسط کمیته امداد بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان فرید محبی در نشست با مسئولان آبپخش با تاکید بر لزوم حضور در انتخابات 12 اسفند اظهار داشت: تمام جهان به این انتخابات چشم دوخته‌اند و حضور باشکوه مردم در این انتخابات در واقع دشمنان را ناکام می‌کند.

وی افزود: کمیته امداد در سال‌های اخیر خدمات بهینه‌ای به مردم در شهرها و روستاهای مختلف ارائه کرده و مسئولان نیز همکاری مطلوبی با کمیته امداد دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از خدمات‌رسانی کمیته امداد به 31 هزار خانوار در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: بر اساس آمار موجود در حال حاضر بیش از 31 هزار خانوار با نزدیک به 77 هزار نفر جمعیت تحت پوشش این نهاد در استان بوشهر قرار دارند که تلاش داریم با خودکفایی خانوارها این میزان کاهش یابد.

محبی از ارائه خدمات به 11 هزار دانش‌آموز خبر داد و گفت: هم‌اکنون نزدیک به 11 هزار دانش‌آموز و 2500 دانشجو و طلبه تحت حمایت این نهاد قرار دارند و از خدمات فرهنگی، آموزشی و تحصیلی کمیته امداد در سراسر استان بوشهر بهره‌مند هستند.

وی به لزوم اجرای طرح‌های فرهنگی برای افراد تحت پوشش اشاره کرد و افزود: برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی در بین خانواده‌های تحت پوشش تلاش بسیار زیادی داریم و از امکانات موجود برای کاهش آسیب‌ها استفاده می‌کنیم.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر از ایجاد 3500 شغل توسط کمیته امداد بوشهر خبر داد و اذعان داشت: تعهد امسال این نهاد فراهم کردن بیش از 6 هزار شغل در سطح استان بوده که تاکنون بیش از 3500 شغل جدید در استان بوشهر محقق شده است.

محبی در ادامه با اشاره به لزوم احداث ساختمان کمیته امداد آبپخش یادآور شد: از مسئولان این بخش انتظار داریم با تامین زمین مورد نیاز کمیته امداد، با ما همکاری کنند تا کمیته امداد در کمترین زمان این ساختمان را احداث کند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول