اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در فارس:

کمیته امداد باید بر اساس نیاز روز گام بردارد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیراز گفت: رویکرد کمیته امداد امام خمینی (ره) باید بر اساس نیازمندی‌های روز جامعه، همراه با رشد و بالندگی باشد.

کمیته امداد باید بر اساس نیاز روز گام بردارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی بعد از ظهر امروز در دیدار مسئولان و مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس با وی اظهار داشت: کمیته امداد باید نهادهای موجود درون جامعه را در راستای کمک به محرومان و اقشار کم درآمد جامعه هدایت و ساماندهی کند.

ایمانی خاطرنشان کرد: درمان، مسکن، تحصیل و ازدواج چهار رکن اصلی در رسیدگی به مسائل کلان خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی است.

وی با اشاره به اینکه از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد ایجاد اشتغال، روحیه خودباوری و خوداتکایی در میان خانواده‌های زیر پوشش است، گفت: خدمات کمیته امداد بدون پشتوانه فکری و فرهنگی، فرصت‌ها را تبدیل به تهدید کرده و مشکلات فراوانی را برای جامعه به وجود می‌آورد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس اضافه کرد: سرمایه کلانی که در نهادهای خیریه برای کمک به خانوده‌های محروم ایجاد شده، باید در مسیر بهره‌وری حداکثری و رهایی از مسئله تکدی‌گری هدایت شود.

ایمانی بیان داشت: در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بیشتر نیازهای محرومان تامین مواد غذایی، لبنی و پروتئینی بود و هم‌اکنون اشتغالزایی، مسکن و درمان از اولویت‌های ویژه کمیته امداد امام خمینی است.

وی با تاکید بر اینکه 5 هزار خانوار بدون سرپرست از داشتن حق مسکن محروم هستند، افزود: کمیته امداد به عنوان مدیر و متولی محرومان نباید در ارائه کمک به اقشار محروم جامعه عجز و ناتوانی نشان دهد.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: پس از تاسیس کمیته امداد در سال 1357 فضای رسیدگی به محرومان و مستضعفان فراهم شد که امروز الگویی برای دیگر کشورها شده است.

ایمانی در مورد حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حرکت عظیم مردم در کنار صندوق‌های رای به هر میزان، تیری بر قلب دشمنان نظام اسلامی بود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول