اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه همدان تأکید کرد

لزوم فرهنگسازی در زمینه حفاظت از منابع طبیعی

خبرگزاری فارس: امام جمعه همدان تنها راه فرهنگسازی در زمینه حفاظت از منابع طبیعی را از راه مذهب دانست و بر لزوم توجه به آن تأکید کرد.

لزوم فرهنگسازی در زمینه حفاظت از منابع طبیعی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، آیت‌الله غیاث الدین طه محمدی ظهر امروز در دیدار با مدیران منابع طبیعی استان همدان اظهار داشت: شما نیروی فعال در منابع طبیعی از افتخارات نظام هستید که خدمات ارزشمندی را انجام داده‌اید.

وی در ادامه با تبریک به مناسبت افتخارآفرینی مردم در انتخابات بیان داشت: تبریک بزرگ به ملت ایران به خاطر مشارکت و شکوه حضورشان که معجزه‌آسا بود.

امام جمعه همدان تصریح کرد: در تمام عرصه‌های بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چیزی که دشمن را به یأس می‌کشد و همچنان ادامه دارد، همین موفقیت‌های شما مدیران برای خدمت‌رسانی به جامعه است.ما منابع طبیعی غنی داریم که باید تا حد امکان از آن استفاده کنیم و جهاد اقتصادی که امسال نامگذاری شد این است که ما باید جلوی بسیاری از اسراف‌ها را بگیریم.

وی خطاب به مدیران اظهار داشت: شما باید هر ساله برای جامعه روحانیت، اجلاس خوبی برگزار کنید و مطالب را برای آنها عنوان کنید تا به این واسطه این فرهنگ ارزشی را به آنها منتقل کنید و در برابر از آنها اجرای برنامه‌ها را خواستار شوید چرا که در این صورت فرهنگ منابع طبیعی را جا بیندازیم.

امام جمعه همدان تنها راه فرهنگسازی را فرهنگسازی از راه مذهبی عنوان کرد و ابراز داشت: باید در راستای فرهنگسازی از راه مذهب تلاش بی‌وقفه‌ای انجام شود، تا موفق شویم.

وی در پایان متذکر شد: راه فرهنگسازی در زمینه توجه به منابع طبیعی راه ارزشمند و طولانی است و در این راستا کار شما مقدس تلقی می‌شود و برای موفقیت بیشتر باید از روحانیت آغاز کنید.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول