اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان:

15 اسفند برنامه‌های منابع طبیعی در زنجان آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان گفت: برنامه‌های مختلفی به مناسبت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در استان زنجان برگزار می‌شود.

15 اسفند برنامه‌های منابع طبیعی در زنجان آغاز می‌شود

قدرت سعادتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: برنامه‌های هفته منابع طبیعی و آبخیزداری از 15 اسفندماه امسال، آغاز و تا 21 اسفند ادامه می‌یابد.

وی با بیان اینکه در نخستین روز از منابع طبیعی مراسم جشن درختکاری و تقدیر از نمونه‌های منابع طبیعی، همیاران و مجریان طرح‌های مرتع‌داری برگزار می‌شود، افزود: کاشت نهال توسط مسئولان با همکاری و هماهنگی مدیریت سازمان پارک‌ها و فضای سبز در کمربند شمالی انجام می‌شود.

مدیر کل منابع طبیعی  و آبخیزداری استان زنجان ادامه داد: برگزاری مصاحبه مطبوعاتی، اجرای مراسم در مدارس استان، نواختن زنگ منابع طبیعی در مدرسه راهنمایی دخترانه ولایت، بازدید از پروژه آبخیزداری سد سلمان لو واقع در جنوب زنجان از برنامه‌های روز دوم این هفته است.

وی با اشاره به برگزاری مراسم مشترک گرامیداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری و نهال‌کاری با همکاری مسئولان تصریح کرد: مانور یگان حفاظت از منابع طبیعی در سطح شهر و حومه زنجان برگزار می‌شود.

سعادتی خاطرنشان کرد: اجرای مراسم مشترک با همکاری مدیریت شهرک‌های صنعتی در شهرک صنعتی 2، کاشت نهال در عرصه‌های کارخانجات با حضور مسئولان استانی، شهرستانی، دانشجویان و همیاران طبیعت از برنامه‌های روز چهارم است.

وی با اشاره به کاشت نهال در اراضی گاوازنگ زنجان با حضور سازمان‌های مردم نهاد و همیاران طبیعت خاطرنشان کرد: سخنرانی مدیر کل پیش از خطبه‌های نماز جمعه از دیگر برنامه‌های استان محسوب می‌شود.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان زنجان با بیان اینکه مراسم مشترک کاشت نهال با حضور مسئولان، نیروهای سپاه پاسداران، سازمان بسیج سازندگی و اداره کل منابع طبیعی در پادگان ولی‌عصر برگزار می‌شود، یادآور شد: برگزاری مراسم مشترک گرامیداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری با حضور مسئولان و اعضای هئیت علمی از دیگر برنامه‌های روز آخر هفته منابع طبیعی است.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول