اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منابع طبیعی آمل:

مردم نقش خود در حفظ منابع طبیعی را جدی بگیرند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان آمل گفت: مردم باید نقش خود را در حفظ منابع طبیعی جدی بگیرند.

مردم نقش خود در حفظ منابع طبیعی را جدی بگیرند

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، وحید خلیلی ظهر امروز در مراسم نواخته شدن زنگ سبز به مناسبت هفته منابع طبیعی در مجتمع آموزشی ولیسده با اشاره به اینکه هر ساله با نزدیک شدن به هفته منابع طبیعی زنگ طبیعت نواخته می‌شود، اظهار داشت: امسال این زنگ با هماهنگی آموزش و پرورش در این مجتمع روستایی نواخته شد.

وی با بیان اینکه اهمیت منابع طبیعی بر کسی پوشیده نیست، بیان کرد: بخش مهمی از سفارش‌های دینی ما در زمینه حفظ نعمت خدادادی به ویژه منابع طبیعی است.

خلیلی با اعلام اینکه توصیه‌های دینی ما را ملزم به حفظ منابع طبیعی می‌کند، افزود: باید قدر نعمت‌هایی که خداوند به ما داده است را به خوبی بدانیم.

این مسئول با اشاره به بخش مهمی از معضلات موجود در حفظ منابع طبیعی یادآور شد: قاچاق چوب، تخریب عرصه‌های طبیعی و کشاورزی، آتش‌سوزی‌های سهوی و عدم توجه به طبیعت از مهم‌ترین آسیب‌هایی است که این بخش را تهدید می‌کند.

رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان آمل گفت: به عنوان متولی منابع طبیعی اعتراف می‌کنیم که به تنهایی قادر به حفظ عرصه‌ها نیستیم.

وی با بیان اینکه اگر مشارکت مردم نباشد نمی‌توانیم عرصه‌های طبیعی را از معرض آسیب نجات دهیم، اظهار داشت: حفظ و حراست از عرصه‌های طبیعی تنها با مشارکت مردم میسر می‌شود و مردم نباید نقش خود را در این زمینه دست‌کم بگیرند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول