اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات خبر داد

مشارکت 68 درصدی مردم استان قزوین در انتخابات

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان قزوین از مشارکت 68 درصدی مردم استان قزوین در انتخابات مجلس نهم خبر داد.

مشارکت 68 درصدی مردم استان قزوین در انتخابات

سیروس صابری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: میزان مشارکت مردم استان قزوین در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از 68 درصد هم گذشت که این رقم نسبت به دوره گذشته نزدیک به 14 درصد افزایش داشته است.

این مقام مسئول ادامه داد: مردم به تبعیت از مقام معظم رهبری همانند نماز اول وقت با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای جاودان آفریدند.

وی افزود: بسیاری از مردم زودتر از ساعات بازگشایی شعب اخذ رأی با حضور در پای صندوق‌های رأی حماسه‌ای آفریدند که در تاریخ ماندگار شد.

رئیس ستاد انتخابات استان قزوین تصریح کرد: حضور جوانان و رأی‌اولی‌ها به صورت پرشور از مشخصه‌های انتخابات مجلس نهم بود.

صابری تأکید کرد: علی‌رغم افزایش 10 درصدی صندوق‌های رأی‌گیری نسبت به دوره گذشته، صف‌های طویل مردم در شعب اخذ رأی به خوبی نمایان و حتی در زمان غذا خوردن و نماز نیز شعب اخذ رأی مملو از جمعیت بود.

وی عنوان کرد: در یکی از روستاهای منطقه الموت نیز که برف به ارتفاع دو متر رسیده بود، مسئولان صندوق به سختی و با طی کردن مسافت طولانی، صندوق را برای رأی دادن اهالی این روستا که تنها 20 نفر سکنه داشت مهیا کردند.

رئیس ستاد انتخابات، اذعان کرد: با توجه به منویات مقام معظم رهبری، امروز به وضوح صدای نواختن سیلی بر دهان دشمنان را شنیدیم و بابت این مهم خداوند را شاکر و از کمال تشکر را داریم.

به گزارش فارس، با مشارکت 68 درصدی مردم استان قزوین در انتخابت که از میانگین کشوری هم بالاتر است، ولایتمداری مردم قزوین بر همه آشکار و سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان ضدانقلاب و نوکران استکبار نواخته شد.

با راهیابی روح‌الله عباسپور نامزد جبهه متحد اصولگرایان از حوزه انتخابی بویین‌زهرا، رجب رحمانی نامزد اصولگرا از حوزه انتخابی تاکستان، داوود محمدی نامزد اصولگرا و سیدمرتضی حسینی نامزد جبهه متحد اصولگرایان از حوزه انتخابی قزوین، البرز و آبیک به نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، چهار کرسی نمایندگی مردم قزوین در مجلس نهم از سوی مردم به اصولگرایان سپرده شد تا پاسخی باشد بر یاوه‌گویی‌های دشمنان انقلاب اسلامی ایران.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول