اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مراغه اعلام کرد

مشارکت 72 درصدی مردم مراغه و عجب‌شیر در انتخابات مجلس نهم

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مراغه از حضور 72 درصدی مردم مراغه و عجب‌شیر در انتخابات مجلس نهم خبر داد.

مشارکت 72 درصدی مردم مراغه و عجب‌شیر در انتخابات مجلس نهم

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، منصور صادقی‌اصل ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در انتخابات روز جمعه  12 اسفند در حوزه انتخابیه مراغه و عجب‌شیر از 205 هزار واجدان شرایط دو شهرستان 152 هزار و 785 نفر در انتخابات شرکت کردند.

وی افزود: از میان کل آرای ماخوذه مهدی دواتگری با 92 هزار و 215 رای برنده انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی از حوزه‌های انتخابیه مراغه و عجب‌شیر شد.

رئیس ستاد انتخابات مراغه و عجب‌شیر اظهار داشت: یوسف نجفی با 46 هزار و 245 رای، موسی سلطانی با 7 هزار و 643 رای، مریم میرزایی با 2 هزار و 213 رای، مسیب خیرالهی با یک‌هزار و 412 رای، جعفر صالحی با 947 رای، غلامرضا زارع با 851 رای، نسرین فدایی‌وش با 709 رای و یوسف ملکی با 550 رای به ترتیب بیشترین آرا را کسب کرده‌اند.

وی افزود: مشارکت این دوره مردم مراغه و عجب‌شیر با وجود نامساعد بودن شرایط جوی نسبت به هشت دوره انتخابات مجلس بی‌نظیر  است.

صادقی‌اصل، با قدردانی از حضور گسترده مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان‌های مراغه و عجب‌شیر در انتخابات مجلس تصریح کرد: برنده واقعی انتخابات مجلس نهم مردم و بازنده آن نیز استکبار جهانی بود.

وی همچنین از کاندیداها، طرفداران آنها، اعضای هیئت اجرایی، نظارت، بازرسی، نیروهای نظامی و انتظامی به خاطر برگزاری انتخابات قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول