اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر خبر داد

مشارکت 54 درصدی مردم ماهشهر در انتخابات

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهشهر از مشارکت 54 درصدی مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در شهر و روستای این منطقه خبر داد.

مشارکت 54 درصدی مردم ماهشهر در انتخابات

منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ماهشهر با تقدیر از حضور پرشور مردم شهرستان در انتخابات این دوره اظهار کرد: مردم این منطقه با تعهد به نظام و انقلاب و همچنین آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری همچنان وفاداری خود را به اثبات رسانیده و این مهم را با حضور پررنگ و گسترده خود در پای صندوق‌های رأی نشان دادند.

وی افزود: امسال در انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی به حق که حماسه‌ای بی‌بدیل و تکرارناشدنی خلق کرد.

فرماندار ماهشهر خاطرنشان کرد: حضور گسترده مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی به دلیل شرایط منطقه‌ای و بین‌المللی دارای تأثیر زیادی بوده و توجه به ابعاد بیرونی آن دارای اهمیت است.

وی عنوان کرد: دشمنان ساز و کارهای جدیدی را علیه ایران دنبال می‌کنند بنابراین حضور باشکوه مردم در انتخابات پیش‌رو موجب افزایش حیثیت و ابهت ایران در مقابل دشمنان شده و اعتبار جمهوری اسلامی را در سطح بین‌الملل بالاتر می‌برد.

حیاتی با بیان اینکه مردم این منطقه با مشارکت 54 درصدی مردم در پای صندوق‌های رأی، دیروز باری دیگر تجدید بیعتی با آرمان‌ای نظام و انقلاب داشتند، بیان کرد: نمایندگانی که در نتیجه شمارش آرا به عنوان پیروز معرفی شده‌اند در حقیقت در آغاز راه پرخطر و مسئولیت خود قرار خواهند گرفت و این مسئولیت بسیار سنگین خواهد بود.

وی ادامه داد: برندگان واقعی انتخابات مردم هستند و باید بر تصمیم آنها ارج نهاد.

فرماندار ماهشهر در پایان خاطرنشان کرد: بدون حضور این مردم در صحنه انتخابات و بدون رأی آنها ممکن نبود نماینده‌ای انتخاب و مسافر بهارستان شود.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول