اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس:

ملت سلحشور ایران پای انقلاب خود ایستاده‌ است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس گفت: ملت سلحشور ایران اسلامی بار دیگر با مشارکت گسترده و بی‌نظیر خود در انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز مجلس شگفتی‌ساز شدند و به جهانیان ثابت کردند که پای انقلاب خود ایستاده‌اند.

ملت سلحشور ایران پای انقلاب خود ایستاده‌ است

عباس رجایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مردم عزت‌مند استان مرکزی هم‌دوش با ملت غیور میهن اسلامی به ندای رهبر خود لبیک گفته و همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودند؛ سیلی سخت دیگری بر چهره استکبار جهانی نواختند.

وی تصریح کرد: مردم غیرتمند ایران اسلامی آمدند و شکرانه انقلاب را در پای صندوق‌های رأی به جا آوردند و بانگ برآوردند که بر عهد و پیمان خویش استوار مانده و از آرمان‌های انقلاب خویش با همه وجود پاسداری می‌کنند.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی افزود: به حول و قوه الهی و با یاری امام زمان (عج) و رهبری هوشمندانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب هر قدر که به جلو گام برمی‌داریم چهره عزتمدارانه و انقلابی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بیش از پیش به نمایش گذاشته می‌شود.

رجایی ادامه داد: این ملت راه روشن عزت و آزادی، صراط مستقیم اسلام ناب محمدی (ص) را هرگز رها نخواهند کرد و با عزمی راسخ و اراده پولادین برای رسیدن به قله‌های پیشرفت و سعادت هر مانعی را از سر راه خود بر خواهند داشت.

وی تصریح کرد: بی‌شک مجلس نهم آغاز فصلی دیگر از تاریخ انقلاب اسلامی و عرصه جدیدی از مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر برای اعتلای ایران اسلامی در مسیر پیشرفت و عدالت همراه با معنویت و عقلانیت در سایه ولایت فقیه خواهد بود.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان منتخب مردم باید در مقابل این حماسه‌آفرینی بزرگ سر تعظیم گذاشته و خود را بیش از پیش در پیروی از گفتمان نورانی و مقدس انقلاب اسلامی و مکتب امام (ره) آماده و مهیا کنند.

رجایی ضمن عرض تبریک این حماسه بزرگ به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و آحاد مردم عزیز ایران به خصوص مردم شهرستان‌های اراک، کمیجان و خنداب از همه مردم حماسه‌ساز که در برگزاری هر چه باشکو‌ه‌تر این انتخابات عظیم مشارکت داشته‌اند از جمله هیئت‌های اجرایی و هیئت‌های نظارت، فرمانداران و بخشداران قدردانی کرد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول