اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شریعتی:

معادلات بیگانگان با حضور گسترده مردم در انتخابات رنگ باخت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد و کلات در هشتمین دوره مجلس گفت: معادلات بیگانگان در مقابل حضور پرشور و پرتعداد مردمی در انتخابات مجلس شورای اسلامی رنگ باخت.

معادلات بیگانگان با حضور گسترده مردم در انتخابات رنگ باخت

عفت شریعتی‌کوهبنانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با حماسه حضور گسترده مردمی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: حضور گسترده مردمی در جریان انتخابات نشان داد که ملت ایران همواره در تمام لحظه‌ها از نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کرده و با حضور خود از نظام و کیان کشور حمایت می‌کنند.

کاندیدای مورد حمایت جبهه متحد اصولگرایان حوزه انتخابیه مشهد و کلات با اشاره به حضور حدوداً 70 درصدی مردم استان خراسان‌رضوی در انتخابات گذشته، ادامه داد: حماسه حضور مردم در انتخابات مجلس، مهر تأییدی بر حرکت منسجم ملت ایران پشت سر مقام معظم رهبری و تحت امر ولی‌امر مسلمین جهان است.

وی حضور مردم را در سطح کشور و به‌ ویژه در خراسان‌رضوی و حوزه انتخابیه مشهد و کلات گسترده و پرشور و با نشاط ارزیابی و عنوان کرد: حماسه حضور مردمی در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی نشان داد که معادلات بیگانگان در جمهوری اسلامی ایران محلی از اعراب ندارد و برآورد آنان از فضای سیاسی کشور بر پایه فرضیات پوچ و مقرضانه‌ای بنا نهاده شده است.

عضو کمیسیون شوراها و امنیت داخلی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حضور گسترده ملت ایران در جریان انتخابات گویای بلوغ سیاسی مردم در راستای ورود و تصمیم‌سازی در قانون‌گذاری و نظارت در حوزه مجلس شورای اسلامی بوده و اثرات مثبت زیادی را در حوزه داخلی و خارجی بر جای می‌گذارد.

شریعتی با بیان اینکه انتخاب کاندیداهای اصلح و حضور در عرصه انتخابات و حمایت گسترده از آنها در اقدامات و پیگیری‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی مؤثر است، گفت: حضور مردمی در پای صندوق‌های رأی، نمایندگان مردم را در خانه ملت برای پیگیری اهداف و برنامه‌های انتخاباتی و تبلیغاتی خود حمایت کرده و در تحقق آنها بسیار مؤثر است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول