اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت می‌گیرد

فعالیت شبانه‌روزی مراکز بهداشتی و پایگاه‌های اورژانس جم

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه بهداشت جم از فعالیت شبانه‌روزی مراکز بهداشتی و پایگاه‌های اورژانس شهرستان جم در ایام نوروز خبر داد.

فعالیت شبانه‌روزی مراکز بهداشتی و پایگاه‌های اورژانس جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم احمد قاسمی در نشست هماهنگی مسئولان شبکه بهداشت جم اظهار داشت: ارائه خدمات بهداشتی و درمانی مطلوب و بهینه به مردم این شهرستان مهم‌ترین دغدغه مسئولان است و در این راستا تاکنون اقدامات ارزنده‌ای انجام گرفته است.

وی افزود: در تمام ایام سال شاهد فعالیت مناسب شبکه و مراکز بهداشتی و خانه‌های بهداشت روستایی در شهرستان هستیم و امیدوار هستیم رضایت خاطر شهروندان را فراهم کنیم.

رئیس شبکه بهداشت جم از فعالیت شبانه‌روزی مراکز بهداشتی و پایگاه‌های اورژانس شهرستان جم در ایام نوروز خبر داد و خاطر نشان کرد: مراکز بهداشتی درمانی 2 حوزه جم و ریز و پایگاه‌های اورژانس این شهرستان، آمادگی خود را برای ارایه خدمات بهداشتی درمانی به صورت شبانه‌روزی به هموطنان و مسافران گرامی در ایام نوروز اعلام کرده‌اند.

قاسمی تصریح کرد: 2 مرکز بهداشتی درمانی امیرالمومنین (ع) واقع در میدان امام حسین (ع) شهر جم و مرکز بهداشتی درمانی امام سجاد (ع) واقع در خیابان شهدای شهر ریز و همچنین 2 پایگاه اورژانس 115 شهری و جاده‌ای جم و گندم‌زار، از ابتدای تعطیلات تا 15 فروردین‌ماه به صورت تمام‌وقت پاسخگوی نیازهای بهداشتی و درمانی شهروندان و مسافران در این ایام خواهند بود.

وی اضافه کرد: شبکه بهداشت جم در ارتباط با نحوه اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی مسافران اعم از نحوه ساماندهی کشیک‌های نوروزی این ایام، نحوه بازدید از اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، تهیه مواد ضدعفونی‌کننده در محل‌های اسکان مسافرین، نصب بنرهای اطلاع‌رسانی، تهیه دارو و اقلام مورد نیاز مراکز، تجهیز آمبولانس‌ها به امکانات مورد نیاز و هماهنگی با ادارات ذیربط در ساماندهی فروشندگان دوره‌گرد اقدامات لازم را انجام داده است.

قاسمی گفت: از همه ظرفیت موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به مهمانان و مسافران نوروزی بهره می‌بریم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول