اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت ارومیه:

قانون‌مداری کاندیداها قابل‌تقدیر است

امام جمعه موقت ارومیه گفت: قانون‌مداری کاندیداها در انتخابات مجلس نهم قابل تقدیر است.

قانون‌مداری کاندیداها قابل‌تقدیر است

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه حجت‌الاسلام سید محمد فخری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ارومیه که با حضور پرشور نمازگزاران  اقامه شد، اظهار داشت: تبلیغات مناسب کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در این دوره قابل تقدیر است از طرف دیگر در صورت وجود اعتراض پس از اعلام نتایج انتخابات نیز، کاندیداها باید با رعایت قانون، اعتراض‌های خود را از راه‌های پیش‌بینی شده دنبال کنند تا قداست قانون در جامعه حفظ شود. 

وی انتخابات را رکن مهم مردم‌سالاری دینی در جامعه اسلامی دانست و گفت: مردم نیز با درک این مهم، حضور پرشوری در انتخابات داشته و دارند به طوری که انتخاب نماینده اصلح مکمل حضور آگاهانه مردم در انتخابات است پس امیدواریم مجلس برآمده از آرای مردم مجلسی توانمند باشد.

این مسئول با اشاره به اهمیت حضور پرشور مردمی، اضافه کرد: در این دوره از انتخابات مردم ایران اسلامی با دید سیاسی خود و با توجه به تهدیدات لفظی و زبانی دشمنان، به صورت گسترده در انتخابات شرکت کرده‌اند و مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان استکبار جهانی زدند. وی گفت: انتخاب نمایندگان اصلح برای تصمیم‌گیری در مسائل کلان کشور در چهار سال آینده مورد تاکید مقام معظم رهبری است و مردم برای تحقق منویات مقام معظم رهبری باید نمایندگانی به مجلس بفرستند که مومن، معتقد، دارای ایمان و علم کافی باشند و برای عزت ایران اسلامی به معنای واقعی تلاش کنند.

امام جمعه موقت ارومیه اظهار داشت: نقش مجلس در نظام مقدس جمهوری اسلامی، بسیار مهم و تاثیرگذار است وجود پشتوانه مردمی قوی برای مجلس شورای اسلامی، موجبات دلگرمی نمایندگان را برای توسعه روزافزون در چهار سال آینده فراهم می‌کند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول