اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات کرمان:

احتمال تمدید زمان انتخابات وجود دارد

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات استان کرمان گفت: با توجه به حضور باشکوه دیار کریمان احتمال تمدید زمان انتخابات در استان کرمان وجود دارد.

احتمال تمدید زمان انتخابات وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، جواد کمالی پیش از ظهر امروز در حاشیه حضور در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت ایران و مردم استان کرمان‌ با حضور در انتخابات افتخار دیگری برای کشور رقم می‌زنند.

وی افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی سند بین‌المللی ما است و مردم ما امروز به دنیای استکبار و دشمنان قسم خورده انقلاب نشان می‌دهند که نفس به نفس و قدم به قدم تا آخرین قطره خونشان پای انقلاب اسلامی و ارزش‌های آن می‌ایستند.

کمالی تصریح کرد: مردم ما امروز نشان می‌دهند که از اهداف انقلاب اسلامی یک میلی‌متر هم عقب‌نشینی نمی‌کنند و از فردا می‌بینیم که تهدید‌ها و تحریم‌هایی که به نفع جمهوری اسلامی است، کاهش می‌یابد و علت این امر حضور حماسی مردم است.

وی خاطرنشان کرد: هر جا که حضور ملت باشد، پیروزی و سربلندی است و جایی که مردم حضور نداشته باشند، این اتفاق نمی‌افتد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان افزود: ملت ایران در طول تاریخ ثابت کرده که یک ملت بی‌نظیر است و نه تنها در طول تاریخ اسلام، بلکه در تاریخ جهان چنین ملتی با این استقامت و پایداری عهد و پیمانی که با خدای خویش بسته با تمام جان و وجودشان از ارزش‌های اسلامی و قرآن دفاع کنند.

وی گفت: در استان کرمان 70 نفر داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی هستند و به طور متوسط در استان کرمان برای هر کرسی هفت نفر رقابت دارند که از این استان 10 نفر به مجلس راه پیدا می‌کنند.

کمالی تصریح کرد: در انتخابات دوره گذشته مشارکت مردم 64 درصد بوده و در این نوبت به مراتب بیشتر از قبل مردم پای صندوق‌های رأی می‌آیند و رقم بهتری را داریم.

وی خاطرنشان کرد: درخواست ما از مردم این است که هر چه زودتر پای صندوق های رأی آمده و این کار را به ساعت‌های آخر برگزاری انتخابات موکول نکنند که با مشکل مواجه می‌شوند.

کمالی گفت: رعایت مقررات از سوی کاندیداها و سایر اشخاص الزامی بوده و اگر تبلیغی صورت گیرد، خلاف مقررات است.

وی با بیان اینکه داشتن شناسنامه برای رای دادن الزامی است، افزود: احتمال تمدید زمان انتخابات وجود دارد.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول