اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جهرم:

نامزدهای انتخابات امین مردم هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار جهرم گفت: هر فردی که در انتخابات پیروز شود منتخب مردم و هرکسی نیز که رأی نیاورد همچنان امین نظام است.

نامزدهای انتخابات امین مردم هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، داود ملکوتی، بعد از ظهر امروز در حاشیه بازدید از شعبه‌های انتخابیه شهرستان جهرم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتظار می‌رود این دوره از انتخابات نیز مانند دیگر دوره‌ها پرشور برگزار شود چرا که حضور گسترده مردم در حوزه‌های انتخاباتی نشان از عزم جدی آنها برای خلق یک حماسه دیگر است.

فرماندار جهرم با بیان اینکه از کاندیداها و طرفداران آنان نیز انتظار داریم که آرامش را حفظ و قانون را رعایت کنند، افزود: با توجه به رهنمودهای رهبر انقلاب حضور چشم‌گیر مردم در صحنه انتخابات نظام مقدس جمهوری اسلامی را در برابر توطئه‌های دشمنان بیمه می‌کند.

ملکوتی با بیان اینکه هر کس رأی بیاورد منتخب مردم و هرکسی نیز که رأی نیاورد همچنان امین نظام است، افزود: برنده واقعی هر انتخابات مردم هستند و حضور آگاهانه مردم سرمایه‌ای برای نظام و سیلی محکمی به دشمنان است چراکه مردم ایران اسلامی نشان ‌دادند با وجود تمام مشکلات هنوز پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

به گزارش فارس، امروز مردم حوزه انتخابیه جهرم با حضور در 141 شعبه اخذ رأی از میان 11 کاندیدای انتخابات، یک نفر را راهی مجلس می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/گ2000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول