اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی هندیجان خبر داد

برگزاری انتخاباتی بی دردسر و منظم در هندیجان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان از برگزاری منظم و بی دردسر انتخابات در این شهرستان خبر داد.

برگزاری انتخاباتی بی دردسر و منظم در هندیجان

داود امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: تمام امکانات حفاظتی و امنیتی در شهرستان هندیجان برقرار است و با هر گونه تخلف احتمالی به طور جدی برخورد خواهد شد.

وی افزود: برقراری نظم و امنیت و همچنین نظارت بر سلامت اجرای انتخابات از وظایف اصلی نیروی انتظامی در هر شهرستان است و در همین راستا طبق دستوراتی که به ما نیز ابلاغ شده از چند روز قبل از آغاز انتخابات و در زمان تبلیغات نامزدها کار نظارت و کنترل را بر عهده داشتیم و امروز نیز از همان آغاز رأی‌گیری مأموران ما با استقرار در تمام شعب اخذ رأی شهرستان مسئول حفظ و برقراری نظم بودند.

فرمانده انتظامی شهرستان هندیجان با اشاره به همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی تصریح کرد: مردم خوب شهرستان هندیجان تاکنون در این زمینه مشکلی را به وجود نیاورده و ما شاهد هیچ‌گونه تخلفی چه در زمینه تبلغیات و چه در روز برگزاری انتخابات نبودیم.

امیری خاطرنشان کرد: هدف اصلی نیروهای انتظامی برقراری امنیت مردم و جلوگیری از هرگونه تنش در زمان انتخابات است که با همکاری نیروهای بسیج و همچنین فرمانداری شهرستان اجرا می‌شود.

وی در پایان با اشاره به حضور پرشور مردم هندیجان در پای صندوق‌های رأی گفت: مردم غیور هندیجانی از ابتدای آغاز رأی‌گیری در تمام شعب شهرستان حاضر شده و با مشارکت پررنگ خود باعث غرور و افتخار این شهرستان شدند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول