اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جهرم تأکید کرد

مقابله با یاوه‌گویی دشمنان با حضور حداکثری در انتخابات

خبرگزاری فارس: امام جمعه جهرم گفت: حضور چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی به دهان یاوه‌گویان استکبار است.

مقابله با یاوه‌گویی دشمنان با حضور حداکثری در انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از جهرم، حجت‌الاسلام لطف‌الله دژکام در خطبه‌های امروز نماز جمعه جهرم اظهار داشت: حضور در انتخابات لزوم و ضرورت عقلی ایران و ایرانی است و این امر سبب استحکام هر چه بیشتر نظام اسلامی می‌شود.

وی با بیان اینکه باید مردم را تشویق به حضور در پای صندوق‌های رأی و انتخاب فرد اصلح کرد، افزود: دشمنان اسلام بدانند که با حرکت عظیم و حماسی مردم ایران در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی به یاوه‌گویی آنها زده می‌شود.

امام جمعه جهرم با اشاره به هفته نیکوکاری و توجه به محرومان در جامعه، ابراز داشت: مسئولان باید در راستای رسیدگی به امور مردم و شناسایی مشکلات محرومان تلاش کرده و یاری‌گر محرومان در جامعه باشند.

وی با بیان حمایت‌های چشمگیر کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای رفع مشکلات اقشار محروم جامعه، بیان داشت: کمیته امداد مجموعه‌ای عام‌المنفعه بوده که به دستور رهبر کبیر انقلاب بنا نهاده شده و تاکنون خدمات ارزنده و چشم‌گیری را به اقشار محروم ارائه کرده است.

امام جمعه جهرم توجه به اشتغال‌زایی و خودکفایی فقرا را از جمله خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) دانست و خاطر نشان کرد: این مجموعه در زمینه‌های مختلف حمایتی، مسکن، جهیزیه، فرهنگی و آموزشی به محرومان خدمات شایانی را در شهرستان جهرم طی یک سال گذشته عرضه کرده است.

استاد دانشگاه علوم پزشکی جهرم همچنین با اشاره به 15 اسفند ماه روز درختکاری تصریح کرد: دین اسلام نسبت به درختکاری، فضای سبز و حفظ منابع طبیعی توصیه‌های بسیاری دارد که باید به آن توجه کرد و در حراست از آن کوشا بود.

به گزارش فارس، از آغاز رأی‌گیری تاکنون حضور مردم ولایت‌مدار جهرم در پای صندوق‌های رأی چشمگیر بوده است که همچنان رو به افزایش است.

انتهای پیام/غ20/گ2000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول